Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-01-28 17:19:47 följande:

.

När ska du begripa att vi gång efter annan avslöjat dig som den ökände Flashback-moderatorn???

Som jag har sagt tidigare, OM det vore så, då skulle du vara permbannad!!!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-01-28 17:35:22 följande:

.

Nerfherder/EnAnonumius, 3 minuter mellan "era" inlägg... Här ska ni få ett chemtrailsplan där piloten glömmer stänga av chemtrailsen innan landning:

Snacka om pinsamt genant...

Det som är pinsamt är hur totalt ointelligent du är, och konstant strutsar enkla frågor
  • Nerfherder

Ahhhh så kul att du tror att du vunnit!!!! Men det har du inte, dubvinner däremot om du svarar på mina frågor:

Hur gammal är du?

Har du någonsin flugit?

Har du någonsin varit i närheten av ett flygplan?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-01-31 15:33:49 följande:
    .
    Mr Mytoman,

Sover du bra, med tanke på att du är medveten om att du försvarar detta chemtrails-vansinne, som ju är jordens och mänsklighetens stora akuta ödesfråga?

Kan du se dina barn och barnbarn i ögonen, när de bekymrat frågar dig om chemtrails-vansinnet, och du säger att allt är i sin ordning? :skamsen::skamsen::skamsen:
    Hörrudu! Var det inte du som hade postat det definitiva chemtrailbeviset och därmed vunnit diskussionen? Kan man inte lita på dina uttalanden? Eller är det DU som är mytomanen i det här fallet?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-01-31 21:11:31 följande:
    .
    Mr Förvillare,

Du påstår alltså att följande två chemtrailplan flyger i planflykt, dvs flyger plant?

www.facebook.com/photo.php&set=vb.504847893

Allvarligt?

Du har inte fått dig en överdos av något olämpligt så att du hallucinerar?

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    STRUTS! FEGIS! LÖGNHALS!
  • Nerfherder
    Ser man på! Gudasänd behagade svara på ett av mina inlägg! Det var värst!

Men du har fortfarande inte svarat på mina frågor som jag nu har ställt i säkert 6 mån tid nu.

1. Hur gammal är du
    2. Har du någonsin flugit
    3. Har du någonsin ens varit i närheten av ett flygpan

Seså, svara på dessa frågor eller anse dig ägd och förnedrad en gång för alla.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!