Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    Man jagade en möjlig ubåt i de svenska farvattnen, samtidigt som man har gett carte blanche till ett otal chemtrailplan att kränka svenskt luftrum...
    .
    Sjukt, riktigt riktigt sjukt... Kräks

• Gudasänd

.
    Måste bara få bemöta ett par av lögnerna från trollen:
    .
    1. Har aldrig påstått att den före detta kanadensiske premiärministern varit utrikesminister.
    .
    2. Har aldrig påstått att utomjordingar går omkring bland oss jordingar.
    .

Däremot är det helt korrekt att vår stationära Moder Jord är universums centrum, och där har jag nu stöd av BÅDE vetenskapen och religionerna, i och med att Planck-teleskopet nu slutgiltigt bekräftat (efter föregångarna COBE och WMAP) Jordens centrala position, vilket den nya geocentriska biosuccén "The Principle" baseras på... :thumbsup:

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-26 18:16:14 följande:
    Kan du backa upp ditt påstående att ett otal chemtrailplan kränker svenskt luftrum?
    .
    Här har du ett ganska färskt exempel, från Malmö i september:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd

.
    En intressant sak angående detta med chemtrailandet, det är att de brukar ta ledigt på söndagar, man ser dem alltså aldrig chemtraila på söndagar...
    .
    Har ni nån idé varför?
    .
    Jag har en logisk förklaring, men jag vill först låta läsarna här komma med sina förslag, och nej, det har ingenting att göra med att lufttryck, temperatur och fuktighet (förnekarnas halmstrå) skulle balla ur just på söndagar... :lol::whoco5::lol:

• Gudasänd

.
    Jag har min fulla rätt att bemöta vansinnigheter som ni anklagar mig för, utan att ni ska ta upp ert patetiska spam-kort...
    .

Här ska ni annars få exempel på att de även har börjat chembomba oss, med sina chemtrailplan, något nytt som de verkar hålla på och testa på oss intet ont anande medborgare:
    .

.
    Detta samtidigt som trollen yrar om sina konspirationsteorier... :whoco5:

• Gudasänd

.
    Hur förklarar förnekarna ovanstående video, är det en kondensstrimma ni ser på videobilden? :lol::lol::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där?

Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten? :lol::lol::lol:
    .
    Snacka om att förnekarna hamnat i en sits som de inte kan ta sig ur... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd

.
    Se där, där dök en till desinformatör upp, och jag har mina aningar om vem det är (med tanke på ordvalet), men låter det vara osagt. Cool
    .

Angående Gudryn Schyman, ingen lögn alls, då det visade sig senare vara ett fejk-konto.
    .
    Angående väldigt blåsigt, ingen lögn alls, då det för det första de facto var blåsigt enligt kameramannen (enligt honom själv inte extremt blåsigt) och dessutom kan det mycket väl ha varit väldigt blåsigt på höjden där chemtrailplanet chemtrailade!
    .
    Angående The Principle en biosuccé, ingen lögn alls:

.
    Angående prisbelönt "What in the world are they spraying", ingen lögn alls:
    .
    www.collective-evolution.com/2013/04/29/geoengineering-chemtrails-what-in-the-world-are-they-spraying-and-why/
    .
    "Below are two award winning documentaries that help shed light on chemical trails":
    .
    chemtrailsnorthnz.wordpress.com/2012/11/09/why-in-the-world-are-they-spraying-winning-awards/
    .

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

• Gudasänd

.
    Som sagt, det måste vara väldigt jobbigt i dessa upplysta tider att jobba som chemtrail-desinformatör... :lol::boxing::lol:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-26 19:39:32 följande:

Det är VISST en lögn! Den går på EN ENDA BIOGRAF!

.
    Saken gällde inte hur många biografer den går på, utan om den varit succé och det har den varit, vilket du inte minst borde inse av antalet 10-poängare den fått... :boxing::boxing::boxing:
    .

Känns det inte motigt när allt går emot dig, i ditt jobb att försöka desinformera om Chemtrails?  :D:D:D
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-26 19:52:35 följande:
    Chembomben?
    .
    Ja, hur förklarar du chembomben du ser på videobilden här?
    .

.
    En kondensstrimma?  :lol::whoco5::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
    .
    Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
    .
    Seså, svara nu, strutsa inte... :boxing::boxing::boxing:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!