Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Notetur Nomen skrev 2014-11-25 20:26:53 följande:

Saboterar vilken diskussion? Det är ju INGEN som håller med dig.

.
    Titta bara på hur det ser ut på Flashback, där de häcklande trollen totalt tagit över Chemtrail-tråden, så att andra inte ids skriva nåt där... :rant:
    .

Här får ni ett exempel på chemtrail-snö, som på grund av kemikalierna i snön, inte smälter:
    .

.

Absurt.... :w000t::w000t::w000t:
  • Gudasänd

.
    En till ganska färsk video, denna gång från Tyskland, där vi ser chemtrails och fruktansvärt HAARP:ade Chemtrailmoln:
    .

.

VIDRIGT, fruktansvärt vidrigt !!! Demon

• Gudasänd

.
    Chemtrail-snö detekterad med metall detektor !!!
    .

.

OVER and OUT !!!

.
    Chemtrails även på barmark:
    .

.

GAME OVER !!!

• Gudasänd

.
    FOTBAD SOM DRAR UR CHEMTRAIL-METALLER UR KROPPEN,

MÅSTE SES !!!
    .

.

DETSAMMA HÄR !!!
    .

.

Herre min Skapare säger jag bara... :eek::eek::eek:

• Gudasänd

.
    Slå på TV4, för Bond-film nr 10 börjar nu: Älskade spion, 1977!
    .
    Mannen med den gyllene pistolen igår, nr 9, inte en endaste flygplansstrimma, inte ett endaste chemtrail!

Jag lovar, ni kommer inte se så mycket som en endaste flygplansstrimma (chemtrail) ikväll heller, för chemtrailandet kom inte igång systematiskt förrän kring 1997 !!!
    .

:beer:

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-25 23:19:57 följande:
    Hahaha. Och du påstår dig kunna saker. Gick du inte på kemi lektionerna i skolan?

Okej, pop quiz! För 5 poäng nivå årskurs 7.

Vad händer om en tar två elektroder(metall) och lägger dem i saltvatten och kopplar elektronerna till ett batteri?
    Då kommer det per automatik ut bitar av tungmetaller i vattnet? :whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-25 23:31:16 följande:

För att göra saken intressant.

Gudasänd. Du kan utföra detta experiment hemma. Allt du behöver är två spikar, ett 9 volts batteri. (inte säker om det är tillräckligt dock) sladdar och en skål(plast, så att Gudasänd inte får en stöt) ^^ och salt. Gärna med jod.

Blanda salt och vattnet tills vattnet är typ mättat. Koppla batteri till spikarna och sänk mer dem i vattnet. Låt stå en stund. Be amazed.

.
    Och då kommer det fram bitar av chemtrail-metaller som i videorna jag postade? :whoco5:
  • Gudasänd

.
    Tidigare kanadensisk premiärminister, Bill Vander Zalm: ?Chemtrails besprutas över hela världen":
    .

.

FULLSTÄNDIGT UPPENBART !!!  :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd

.
    Tidigare FBI-chef starkt kritisk mot Chemtrail-besprutningen, som han själv personligen erfarit:
    .

.

Att som trollen här stillatigande acceptera vansinnet, är riktigt riktigt sjukt...

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!