Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

lifebringr skrev 2014-09-14 19:12:16 följande:
    Han har nog väldigt svårt att förneka...
    ...skillnaden mellan ordinära contrails och de klimatförstörande chemtrails:

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-09-15 11:27:20 följande:

Jag undrar fortfarande varför geocentrismtråden försvann. Den var ganska rolig.

Ledtråd: Flashback-ledningen såg rött när jag här avslöjade deras djupt odemokratiska, fascistiska metoder mot min Geocentrism-tråd på Flashback...
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-09-15 12:17:53 följande:
    Det är för att så fort Gudasänd försvinner ifrån en tråd så råder det konsensus.
    Jag försvann aldrig från geocentrism-tråden...en dag var den plötsligt bara bortplockad härifrån... :sad44::sad44::sad44:
  • Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-09-15 17:37:12 följande:
    Han är nu på ett annat forum och skriver arga inlägg om varför den heliga flashbacktråden togs bort på FL.
    Vilket forum?
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-09-15 20:37:54 följande:
    Du svarade aldrig på om du fick reda på varför geo...tråden togs bort.
    För att jag hade outat Flashback-moderatorn som trollade i geo-tråden...
  • Gudasänd
    Gudasänd skrev 2014-09-15 22:06:36 följande:
    För att jag hade outat Flashback-moderatorn som trollade i geo-tråden...
    ...dvs den ansvarige bakom mina avstängningar och kapningar av trådar som berörde den heliga geocentrismen...
  • Gudasänd

.
    Riktigt intressant och avslöjande att personen jag syftade på, inte kunde hålla sig ifrån att kommentera det hela... snacka om dåligt samvete...  Skrattande

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-16 10:58:38 följande:
    "den ansvarige moderatorn".
    Notera ordet "den" och att "moderatorn" är skrivet i singularis, "den moderatorn" är bestämd form singularis.
    Du gjorde ju bort dig själv i min borttagna Geocentrism-tråd, när du erkände att du var moderator på (yttrandefrihetsbekämpande) Flashback!

Efter att ni släppte in mig igen efter den föregående ½-års avstängningen, så straffade ni mig återigen med en ½-årsavstängning i juli, och detta endast efter 1 (fullständigt regelvidrig) varning, och ½-års avstängningen kom efter att jag hade meddelat huvud-admin om ert regelvidriga handlande mot mig...

Varför påstår ni er stå för yttrandefrihet, när ni inte gör det, åtminstone vad gäller den heliga Geocentrismen?  :rant::rant::rant:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-09-16 15:36:02 följande:
    Funderat på att börja följa reglerna istället?
    Att jag fullständigt regelvidrigt blev avstängd ½ år igen, utan att ens ha brutit mot någon endaste regel, vad har det med mig att göra?

Och hur kommer det sig att ni Flashback-moderatorer är så otroligt rädda för den heliga Geocentrismen?
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-16 19:04:00 följande:
    Jag fortsätter med mina lögner här...
    Kim, varför är du så otroligt nervig och bajsnödig, för att vi avslöjar er geocentrism-fientliga Flashback-mods?

Stå ert kast, ta ert karma, när ni på detta fascistiska och odemokratiska sätt behandlat den heliga Geocentrismen på Flashback !!!

Var som en man, och ta ditt karmiska straff!

Sedan apropå din fantasi-bang, bevisa först att din Big Bang har skett, innan du fortsätter fantisera vidare...  :boxing::boxing::boxing:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!