Gudasänd skrev 2014-12-17 16:58:58 följande:
.
Ja, jag använde videon för att visa att det finns individer som kan se skillnad mellan chemtrailande plan och icke-chemtrailande plan!
Han hade sett 9 plan som INTE chemtrailade, och 1 plan som chemtrailade, vilket gjorde honom väldigt förvånad och perplex, så han passade på att filma det chemtrailande planet!
Jag har ingen anledning att misstro hans iakttagelser, är inte paranoid som du som tror att alla ljuger och konspirerar mot dig...
Nu svänger du igen. Det finns ju inte någonting i videon som är användbart för att visa det.
Nöj dig med att du i stället ville att vi skulle uppmärksamma det påstådda chemtrailandet.
Jag förstår att jag trampade på en öm tå med det du valde att inte ta med i citatet. Jag misstror långt från alla men ditt sätt att "debattera" leder bara tankarna till de lätt maniska rösterna i viss tv-reklam à la demonstration inför "publik" eller vissa religiösa ledare.
Vältaliga. Vrider till det mesta till sin egen fördel. Undviker att svara på "besvärliga" frågor utan pratar om någonting annat eller svarar på någonting annat i stället. Försöker platta till folk till slut när det kokar över.