Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-06 22:43:36 följande:

.

ÄVEN BRITTISKA REGERINGEN MEDGER ATT DE I MÅNGA ÅR CHEMTRAILAT SIN EGEN BEFOLKNING:

.

.

.

VAD HAR DESINFORMATÖRERNA Nerfheder, lifebringr och ulfsas till sitt försvar?

.

Oj oj oj, du tror verkligen att du har något att komma med.
  • Nerfherder

Gudasänd: ett tips är att du åtminstonde kollar på dina egna klipp innan du postar, en text utan källhänvisningar på youtube kan tom jag lägga upp. Ett annat tips är att du slutar spamma samma filmer om och om igen, de är redan motbevisade minst lika många ggr.

• Nerfherder
    Joce82 skrev 2014-12-08 08:36:18 följande:

Gudasänd.. Jag säger inget om strimmorna efter flygplan, för där finns det annat folk i tråden med bättre kunskap.

Men jag gav dig ett förslag på en film tidigare från 40talet med moln som du säger inte existerade förrän nyligen pga chems. Kan jag få en kommentar? Bryr du dig överhuvudtaget om "motbevis" för dina sk "bevis"?

Det är tyvärr så enkelt att Gudasänd inte är intresserad av att debattera.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-08 18:46:06 följande:

.Storbritannien började experimentera med Chemtrails på sin befolkning redan 1940... 

.

.

.

zpam
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-08 18:54:09 följande:

.

Allt som bevisar Chemtrail-konspirationen, är zpam för dig...

Det du rapar upp gång på gång på gång är inte bevis.
  • Nerfherder

Tyvärr Gudasänd, även om du har bytt taktik till att enbart svara mitt i natten så hjälper det inte om du fortfarande postar skit. Nanofiber? Du fattar att nanofibrer är så små att de är osynliga för mänskliga ögat va? Eller nej visst, du har ju inte gått ut grundskolan så man kan inte begära så mycket av dig. Bortsett från att du kollar på dina egna videos. Så fort du skriver något så blir du ägd, så det är lika bra att du lägger ner.

• Nerfherder
    Joce82 skrev 2014-12-09 07:59:46 följande:
    "Också så smått" och det resulterade i moln som blev fångat på film!

Men, varför sade du då att de molnen aldrig någonsin existerat före 1990 tidigare i tråden?

Du ändrar de "fakta" som var vad du kallar Ovedersägliga!

Jag slösade bort 6 minuter sv min tid på ett av dina klipp nu. Kommer jag aldrig göra om. Tala om bortslösad tid som jag kunnat lagt på något nyttigare, tex rensa navelludd! Det hade frambringat ungefär samma bevisvärde för chemtrail.
    Trodde du verkligen att ditt argument skulle bita på G?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-09 19:43:33 följande:
    .
    Gör det någon skillnad för er Chemtrail-förnekare NÄR på dygnet jag postar mina avslöjande Chemtrail-videor? :whoco5::whoco5::whoco5:
    Avslöjande? Nix.
  • Nerfherder

Återigen ändrar du i citaten, som det troll du är. Skall jag påminna dig om en massa frågor jag ställt dig, men som du vägrat svara på?

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!