Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-04 18:16:10 följande:

.

Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela...

.

Din kortslutningsförmåga är så gigantisk att jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta. Patetiskt löjlig är rätt beskrivning.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-05 03:54:36 följande:

"Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela..."

.

Ja det var ju verkligen ett kraftfullt förnekande jag kom med.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-05 03:54:36 följande:

"Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela..."

.

Ja det var ju verkligen ett kraftfullt förnekande jag kom med.
  • Nerfherder

Lågt är numera Gudasänds förnamn. Ändrar på citat, anklagar folk till höger och vänster.

• Nerfherder
    puss skrev 2014-12-05 17:14:19 följande:
    ditt tålamod är heroiskt.
    De jag inte har tålamod med är familjelivs moderatorer. De SKITER fullständigt i uppenbara troll, som Gudasänd.
  • Nerfherder
    Gudasänd spammar vidare precis som om inget hänt. Det spelar INGEN roll hur många ggr han blir ägd. Ganska roligt. Dessutom ännu mer roligt att inte ens andra troende håller med honom :D
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-06 21:54:28 följande:

.

CHEMTRAIL NYHETER: Under kalla krigets dagar experimenterade den amerikanska militären i hemlighet med chemtrails på sin egen befolkning:

.

.

1. Hur ska hardcore-förnekarna, med Nerfherder, ulfsas och lifebringr i spetsen, bortförklara detta?

.

.

2. Vad får dem att tro att chemtrails-besprutningen skulle ha upphört med det kalla kriget?

.

.

.

När ska Gudasänd lägga av med att sprida lögner på löpande band.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!