HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
.
Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela...
.
.
Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela...
.
tjenare gudasänd, är du också här?
"Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela..."
.
"Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela..."
.
Lågt är numera Gudasänds förnamn. Ändrar på citat, anklagar folk till höger och vänster.
Det är nästan så att man har lust att informera modsen om reglerna
Är du meterolog nu Gudasänd? Kom igen nu, du har ju inga kunskaper alls i detta ämne!!!
.
CHEMTRAIL NYHETER: Under kalla krigets dagar experimenterade den amerikanska militären i hemlighet med chemtrails på sin egen befolkning:
.
.
1. Hur ska hardcore-förnekarna, med Nerfherder, ulfsas och lifebringr i spetsen, bortförklara detta?
.
.
2. Vad får dem att tro att chemtrails-besprutningen skulle ha upphört med det kalla kriget?
.
.
.