Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-04-22 22:08:22 följande:

Vad är kriterierna för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar? 

Så du vägrar både svara på hur du tror att kondensstrimmor uppstår och varför de skulle vara en fysisk omöjlighet.

Det är inte lätt att diskutera med dig när du aldrig säger något av substans.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    kivirush skrev 2015-04-22 14:11:15 följande:

Kan du förklara varför det skulle vara fysiskt omöjligt?

Gudasänd skrev 2015-04-22 22:08:22 följande:

Vad är kriterierna för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar? 

Kan du se hur detta inte är ett svar utan som vanligt en fråga som jag redan har svarat på.

Är det inte din tur att berätta hur du tror att kondensstrimmor uppstår? Det hade varit intressant och relevant för diskussionen.

Men som vanligt kan du antagligen inte tänka själv utan kommer att posta en YT video men någon annans tankar.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-23 09:29:14 följande:

LÖGNARE!

Du har icke svarat på denna fråga!

Vi tar det igen:

Kolla igenom dina Mail. Men som vanligt ignorerar du allt som du knte håller med om.

Varför berättar du inte hur DU tror att kondensstrimmor uppstår och varför de skulle vara fysiskt omöjliga.

Så att vi vet vad du tror. För att nu kan du lika gärna tro att det är ilrar som hänger sig fast bakom planen och bara fiser ibland.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-23 15:04:12 följande:

.

Ingenstans i mailen har du svarat oss kriterierna för dessa förmenta korta k-strimmor!

Du klarar helt enkelt inte av att svara, vilket är fullständigt uppenbart för alla som följer tråden!

Det som är uppenbart för alla i tråden är att DU vägrar svara på frågor.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-23 16:10:04 följande:

.

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Miljöminister Åsa Romson konfronteras med Chemtrails-utsläppen:

Hon kan inte svara...

Svårt att svara på frågor om något som inte finns.

"Stefan löven, hur ställer du dig i frågan angående enhörningar? "
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-23 23:20:22 följande:

.

Vet du vad jag gillar bäst med dig Henrik?

Jo, att du hela tiden (ända sedan juli förra året) håller tråden aktiv åt mig (genom att hela tiden posta dina "svar"), så att vi snart är uppe i 100 000 visningar!

Det ska du ha ett för!

STORT TACK !!! 

Och under hela den tiden som tråden har varit upp så har du haft EN (1) person som lärjunge som höll med dig i ett par dagar innan hen försvann.

Så, alla andra har bara blivit imponerande av din brist på logik, argument och hjärnceller. De som skriver i denna tråd försöker bara hjälpa dig att bli kvitt dina hjärnspöken och så försöker de lära dig att argumentera.

Du å andra sidan bara spammar utan att svara på frågor eller berätta vad din ställning är.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

När ska vi få veta varför Contrails är fysiskt omöjliga?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-25 00:31:00 följande:

-

IDAG LÖRDAG, KÄRA VÄNNER !!!

Ska in till stan ändå. Så tänkte gå förbi och kolla ^^
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-04-27 01:50:46 följande:

När ska vi få veta vad kriterierna är för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar?

Seså... Sluta strutsa! 

Vågade du inte ens ha med hela citatet?

Det har folk i tråden förklarat för dig flera gånger.

Bara för att du inte accepterar svaret betyder inte att det inte har blivit sagt.

Vad är det som gör Contrails fysiskt omöjliga. Det är DU som påstår det. Bevisbördan ligger hos dig.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Jag hann tyvärr inte gå på "demonstrationen" även om jag befann mig i Stockholm den dagen.

Är lite besviken på att det uppkom omständigheter som gjorde att jag inte kunde närvara.

Men Gudasänd, du får gärna berätta vart nästa kommer att vara så ska jag planera in det besöket bättre.

Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!