HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Vad är kriterierna för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar?
Det är inte lätt att diskutera med dig när du aldrig säger något av substans.
Vad är kriterierna för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar?
Kan du förklara varför det skulle vara fysiskt omöjligt?
LÖGNARE!
Du har icke svarat på denna fråga!
Vi tar det igen:
.
Ingenstans i mailen har du svarat oss kriterierna för dessa förmenta korta k-strimmor!
Du klarar helt enkelt inte av att svara, vilket är fullständigt uppenbart för alla som följer tråden!
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!
Miljöminister Åsa Romson konfronteras med Chemtrails-utsläppen:
Hon kan inte svara...
.
Vet du vad jag gillar bäst med dig Henrik?
Jo, att du hela tiden (ända sedan juli förra året) håller tråden aktiv åt mig (genom att hela tiden posta dina "svar"), så att vi snart är uppe i 100 000 visningar!
Det ska du ha ett för!
STORT TACK !!!
När ska vi få veta varför Contrails är fysiskt omöjliga?
-
IDAG LÖRDAG, KÄRA VÄNNER !!!
När ska vi få veta vad kriterierna är för när dina förmenta kondensstrimmor kvarstannar i sekunder istället för i timmar?
Seså... Sluta strutsa!
Jag hann tyvärr inte gå på "demonstrationen" även om jag befann mig i Stockholm den dagen.
Är lite besviken på att det uppkom omständigheter som gjorde att jag inte kunde närvara.
Men Gudasänd, du får gärna berätta vart nästa kommer att vara så ska jag planera in det besöket bättre.