Inlägg från: Meh01 |Visa alla inlägg
  • Meh01

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-27 02:20:40 följande:
    .
    Hur kommer det sig att du dyker upp just nu som gubben ur lådan?

För du har väl ändå inte flera konton här... Cool

För jag har denna tråden på favoriter, idiot. :| Alla trådar jag har skrivit i hamnar där, och jag får en notis varje gång den uppdateras. Jag kollar varje gång det kommer ett nytt inlägg, men pallar inte alltid skriva. 

Den här tråden har 2326 inlägg, säg att alla 30 som skrivit gör som jag och kollar tråden varje gång det skrivits något nytt. Då har du plötsligt nästan 70000 visningar. Kan garantera dig att så gott alla visningar kommer från alla som går in på tråden gång efter gång för att säga emot dig. 

(fortsätt grina om dubbelkonton btw, för all del. det är väl lättare än att inse att det finns 30 separata personer som tycker du är ute och cyklar Demon)

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-27 11:47:18 följande:
    .
    Ditt förtroende är sedan länge totalt förbrukat, ipse dixit Ingen kan längre tro på ett endaste ord av alla flagranta lögner du kommer med...
    Du har helt missat att ulfsas får medhåll i nästan allt han skriver, va? Ska du skylla på dubbelkonton igen? Tsk tsk. Demon Patetisk är vad du är.
  • Meh01

Det roligaste i hela den här kraxiga kråksången är dock att Gudasänd tror han är bra på att "debattera"! Hysteriskt!

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-27 14:20:18 följande:
    NU FÅR DET VARA ETT SLUT PÅ DINA FLAGRANTA LÖGNER !!!
    Ulfsas får gärna fortsätta skriva, det är intressant att lyssna på någon som är utbildad i ämnet och vet vad han pratar om. Du däremot, kan ta dina desperata lögner och kravla tillbaka ner i den stinkande gropen du kom ifrån, ditt lilla kryp! Demon
  • Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-27 15:17:58 följande:
    .
    Klart att ni desinformatörer håller varann om ryggen, fullt naturligt!

Gråt då. :'D Du är så sorgligt jävla paranoid så det finns inte. Sluta göra bort dig på internet och gå och träffa en psykolog. Den medellivskrisen du kommer få kommer fan inte vara nådig annars. 

Vem syftar du förresten på när du skriver "oss" hela tiden? Dig själv och vem mer, exakt? För mig veterligen är det inte en käft här inne som står i ditt läger och hejar på dig. Vilka är "oss"?

• Meh01

Tror faktiskt det är du som har skrivit alla underskrifterna, ett hyfsat jobb måste jag säga då du har letat reda på riktiga personer och sedan låtsas vara dom. Erkänn nu, nog är det du som har skrivit de flesta underskrifterna, Gudasänd?

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-28 23:51:37 följande:
    För att det bevisar att ni desinformatörer ljuger!

Alla andra ser ju att planet stiger, medan ni råljuger när ni säger att det flyger plant...

Nu ska vi se här. På ena sidan har vi Ulfsas, som har flugit jetplan i 25 år, varav de senaste 14 som kapten och har 16600 flygtimmar. Utan tvivel vet han ofantligt mycket mer om flygplan än vad Gudasänd, som antagligen aldrig har suttit i ett flygplan i hela sitt liv.

Om Ulfsas säger att det flyger plant, så flyger det plant. Vem ska tro på dig när du inte ens kan skilja på ett fejkat twitter-konto och ett officiellt? Pajas! Kräks

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-29 00:23:02 följande:
    .
    KÄRA FAMILJELIVARE:

Eftersom ulfsas trollar att följande flygplan flyger plant, så gör den det, menar Meh01...

Se vid 0:58-2:05 och bilda er egen uppfattning

Det spelar ingen roll vad du tror att du ser för du har inte tillräckligt med kunskap om flygplan att förstå vad det är du ser. Jag jobbar med programmering, jag kan visa en snutt programkod och be folk i tråden att förklara vad dom TROR att koden gör baserat på vad dom ser, men ingen som faktiskt arbetar med det kommer förstå vad koden gör.

Om flygkaptenen säger att det flyger plant, så är det förmodligen så. Du borde göra något åt ditt uppblåsta ego, det är löjligt. {#emotions_dlg.djavulsk}

• Meh01

Gudasänd, du som är så allvetande och har det ultimata svaret enbart efter att ha sett en bild, du kan väl förklara vad detta är?

Vi behöver ju knappast fråga någon som är insatt i bakterier, enligt dig behöver man ju bara sina egna ögon för att avgöra sanningen.
    Sluta fjanta runt nu och acceptera att du har fel, din tjomme.

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-29 01:26:56 följande:
    ANSER DU ATT MAN MÅSTE VARA PILOT FÖR ATT KUNNA AVGÖRA ATT PLANET FAKTISKT STIGER ???

Jag anser att man ska lita på vad piloten säger och inte vad någon sinnesförvirrad tomte på ett forum säger. Du måste ju vara en trollkarls drömpublik! Du ser någon bli sågad mitt itu med dina "egna korpgluggar" och är övertygad om att det hände på riktigt!  Fjant! 

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-29 09:10:06 följande:
    .
    Även om piloten, som i detta fall, ljuger och desinformerar hejvilt?
    Det har du inte expertis att avgöra, gubben. Har du sett en trollkarlsshow någon gång? Kunde du tro dina egna korpgluggar?
  • Meh01
    Den enda som strutsar här inne är du, din pajas! Att du efter så många sidor fortfarande inte kunnat svara på hur kondens bildas är ju helt ofattbart. Jäkla fegis, du gömmer dig bakom dina youtubevideor och har inte ett endaste vettigt argument att komma med själv. Din hjärna måste vara så sönderbränd av all ättika du står och ångar att varje rationell och logisk tanke har smälts ner för länge sen. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Meh01
    Gudasänd skrev 2015-01-08 01:40:25 följande:
    ALLA NI ANDRA, SE FÖR ER SJÄLVA ATT ULFSAS ÅTERIGEN DRAR EN VALS FÖR ER:
    Förstår inte vad det är jag ska se. Hur ska jag veta hur stora de båda planen är? Om jag inte vet storleken på planen kan jag inte veta hur nära de är varandra. Vet du storleken på planen?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!