Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-03-12 16:09:44 följande:

.

Det är DU som påstår att dina förmenta k-strimmor kan kvarstanna i timmar!

Desinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

Okej?

Eftersom vi alla här vet att du älskar att titta på Youtube klipp så ska jag dela ett med dig.

Läs igenom denna sida. Du lär få svar på de flesta av dina tankevurpor.

contrailscience.com
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 19:34:45 följande:

.

Om k-strimmor är normalt, hur kommer det sig då att icke en endaste strimma synts till de senaste dagarna, vare sig korta eller långa, vare sig kvarstannande eller icke-kvarstannande?

Har sett flertalet då jag är nära Arlanda nästan varje dag.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 19:29:04 följande:

.

På den tiden hade jag inte ens fått kunskapen ännu att ALLA strimmor är kem-strimmor!

Man evolveras...

Du har iaf blivit mer manisk.

Men kan du inte berätta vad som fick dig att ändra dig.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 19:30:26 följande:

.

Definiera då först "foliehatt-sida", tack!

Sidor där folk som tror på konspirationsteorier samlas för att få sina vanföreställningar förstärkta.

Som globalskywatch.com där alla som inte håller med stängs av utan varning.

Detta står i deras terms of use.

"The existence of chemtrails is well established. Anyone debating the existence of chemtrails will be considered a troll and will be permanently banned without warning."

Låter verkligen som en seriös sida med nyanserat innehåll.

Eller beforeitsnews.com som har allt möjligt skit. Tror du på allt ifrån den sidan?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 19:48:23 följande:

.

Länka till nån sida som INTE är en desinformationssida eller förnekarsida, tack!

På grund av alla nya artificiella chemtrailmoln, så har NASA känt sig tvungna att namnge dessa skumma moln, vilka sjukt nog presenteras som naturliga:

.

.

Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där karakteristiska chemtrailmoln lanseras som naturliga moln, riktigt sjukt:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/nasa-cloud-charts.html

.

.

Inte ens lust att kommentera innehållet på sidan? Tycker att den låter seriös och förklarar allt du inte har lyckats förmedla på ett informellt sätt.

contrailscience.com

Kan du hitta något som inte stämmer på sidan? Lust att diskutera det punkt gör punkt?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-13 01:09:20 följande:

.

Du är medveten om att flygplanen kring Arlanda är på max hundra meters höjd, där det aldrig är minus 40 grader, varför dina strimmor inte ens i teorin kan uppstå !!!

BEVISAR BARA VILKEN GROV MYTOMAN DU ÄR !!!

Haha. Max 100 meter. Det vill jag gärna se en källa på.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-13 01:03:31 följande:

.

Beskrivningen stämmer ju precis in på dig, har ju ALLTID hävdat att du är ett troll!

Ja, då har jag fått det jag alltid har trott bekräftat. Ett troll enligt Gudasänd är alla som inte håller med honom. Du kanske borde kolla upp definitionen av ordet. Det stämmer väl in på dig.

Men tycker du verkligen att det är okej för en sida att ha det bland sina terms of use att en inte ens får ta debatt mot dem?

Är det verkligen en bra sida om det ENBART får positiva saker som ett ämne annars är en ett troll och blir banad utan varning?

Detta står i deras terms of use.

"The existence of chemtrails is well established. Anyone debating the existence of chemtrails will be considered a troll and will be permanently banned without warning."
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-13 01:09:20 följande:

.

Du är medveten om att flygplanen kring Arlanda är på max hundra meters höjd, där det aldrig är minus 40 grader, varför dina strimmor inte ens i teorin kan uppstå !!!

BEVISAR BARA VILKEN GROV MYTOMAN DU ÄR !!!

Så plan åker ända ifrån Upplands Väsby till Arlanda på under 100 meters höjd?

Är det aldrig - 40 ° under 100 meters höjd?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-13 17:29:58 följande:

.

Dina fiktiva strimmor har inte synts till på flera dagar nu...

Dina fiktiva "Chemtrails" har aldrig synts till.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-14 01:17:30 följande:

.

Att förneka Chemtrails, som denne riksmytoman gör, är att bevisa sig själv vara fullständigt oinformerad:

.

Det är svårt att förneka något som inte existerar.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!