Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-03-12 11:13:20 följande:

.

Under vilka väderförhållanden?

Ge oss kriterierna, tack!

Då ska du ge oss kriterierna även för när dina förmenta k-strimmor endast syns i några sekunder, till skillnad från i timmar!

Seså...

Du kan ju börja med att svara på frågorna som har ställts till dig i tråden innan.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 13:51:14 följande:

.

Vad har jag sagt om att svara på frågor från troll som inga svar söker?

Trodde att troll var sådana som du som enbart provocerande utan att vara seriös i en debatt.

Du är ju definitionen av ett troll.

Du svarar ju inte på någons frågor. Även de nya i tråden som du inte har en aning om vad de vill. Du klassar alla som inte håller med dig eller ifrågasätter som troll. Oerhört oseriöst av dig.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Nå, kan du berätta (bevisbördan ligger på dig och det vet du) hur "Chemtrails" fungerar. Kan du med egna ord förklara? Eller klarar du inte av det?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 14:18:15 följande:

Då ska du ge oss kriterierna även för när dina förmenta k-strimmor endast syns i några sekunder, till skillnad från i timmar!

Seså...

Hack I skivan?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 14:18:15 följande:

Seså...

Var det inte du som påstod länge att k-strimmor endast finns i några sekunder och inte stannade kvar länge. Har du ändrat dig nu?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:34:08 följande:

Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Du säger själv här att de bara ligger kvar i några sekunder. Då borde du veta kriterierna för det. Eller hur?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 16:11:08 följande:

.

Enligt de som tror på k-strimmor... bara en myt!

Så du menar att det du skrev innan inte stämmer? Så du ljög när du skrev detta?

"Gudasänd skrev 2014-09-24 01:34:08 följande:(vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder)"
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 16:30:20 följande:

.

Molnigt eller inte, hur kommer det sig att Chemtrail-planen plötsligt inte längre kränker vårt luftrum?

.

Det plötsliga Chemtrail-uppehållet i Norden de senaste dagarna, resultat av de norska strejk-piloternas hemliga krav?

För att allt du tror är "Chemtrails" egentligen är vanligt k-strimmor. Och de har såklart blivit färre när det är färre plan.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-12 16:42:17 följande:

Varför strutsar du?

Under vilka väderförhållanden menar du?

Roligt att se dig kasta berg i glashus.

Du strutsar ju systematiskt i hela tråden.

Jag utmanar dig att hitta ett inlägg i denna tråd där du har gett ett rakt svar.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!