Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-24 19:06:27 följande:

.

Pilot som känner till projektet kring chemtrail-besprutningen och kallar det för "ett nödvändigt ont":

.

.

Jisses...

Jisses, ska du undvika min fråga igen, din lögnare
  • Nerfherder

Jag undrar jag vem som är desperat. Någon som vägrar svara på enlla frågor och konstant sticker huvudet i sanden när hans såkallade bevis blur sönderplockade.

• Nerfherder
    lifebringr skrev 2014-11-25 09:19:44 följande:

Detta har varit ett genomgående fenomen i T.S trådar. 

Han lyssnar inte på andra. ...

Det börjar alltid med SPAM... han ignorerar all möjlighet till diskussion. Därefter blir hans humör stegvis värre och värre. Han tar sig längre och längre ner i sandlådenivån.... tills.. PANG...  så försvinner han ett bra tag. Ibland månader. 

Det kommer att hända igen. 

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results"

fast han har vart här ovanligt länge den här gången
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 12:37:51 följande:
    Går försäljningen bra?

Är det detta som besprutarna själva neutraliserar sig med?
    Helt rätt och riktigt, det är därför den finns öppet till försäljning på ebay.

När ska du svara på min fråga om vilket pris din älskade prisbelönta film du alltid hänvisar till har fått?
  • Nerfherder
    Ah som vanligt trollar megatrollet gudasänd vidare utan att ta notis om något. Bromma flygplats säger du. Vilka landmärken ser du som bekräftar att det verkligen rör sig om bromma? Typ kontrolltorn, landningsbana, eller något annat. Skulle snarare tro att det är någon som driver med dig.
  • Nerfherder

Tyvärr så menar han allvar, det ser du om du läser några av hans andra trådar.

här är några favoriter i repris där G har klantat sig

länkar till en film med en eukommisionär som uttalar sig om "chemtrails"

länkar till en falsk gudrun schyman på twitter som klagar på "chemtrails"

länkar till en film och påstår att den minsann vunnit pris men kan inte svara på vilket

mm mm mm

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 17:22:13 följande:
    .
    Varför skulle inte Newsvoice kunna publicera dokument, precis som alla andra?
    .
    Här ser du att Newsvoice talar sanning kring detta:
    .
    csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf
    .
    Okej? :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Va? Du behagar svara på ett av mina inlägg? Med boxhandskar som vanligt, men ändå ett framsteg. Seså, svara nu på min fråga om vilket pris den där filmen du alltid hänvisar till har vunnit. "What in the World are they spraying" tror jag den hette. Gör du inte det, så är du ett TROLLLLL.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!