Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-11-14 06:23:21 följande:
    Lögnare! Du har i vanlig ordning inte läst svaren du fått och nu försöker du smita indan som vanligt.
    Lögnare!

Du VET att inga såna svar getts, varför du naturligtvis inte klarar av att hitta dem!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-14 11:45:38 följande:
    Som alla med en smula kunskap förstår är det en landning i fuktig luft enbart. Den har du tuggat om förut.
    Miljoner landningar sker i fuktig luft, men enbart chemtrailplan där man glömmer att slå av chemtrailsen, klarar av att producera dessa chemtrails!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-14 11:46:57 följande:
    Enbart helt normala kondensstrimmor. Sådana gör jag var dag. Helt utan chems då.
    .
    Du ljuger ohämmat under falskt skydd av "ipse dixit" !

Ingen som tar ditt desinformations-missionerande på allvar längre...
    .

Här får du se ännu en film där massivt chemtrailande pågår:

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd

.
    Jag syftade på detta klipp, med massivt chemtrailande:
    .

.

Var du även där Ulf?  :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

• Gudasänd

.
    Någon som kan förneka Chemtrails efter denna video?
    .

.

• Gudasänd

.
    Rökskrift på himlen:
    .
    K-strimmor från passagerarplan eller Chemtrails?
    .

.
    Ulfsas och Nerherder, vad säger ni?  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-15 06:40:45 följande:
    Ett till exempel bara.

.
    Var ser du propellerplanet?
    :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

.
  • Gudasänd

.
    Ulfsas, om allt ovanstående i din värld bara är gamla hederliga K-strimmor (inte C-strimmor), hur skulle då enligt dig en Chemtrailstrimma se ut? :boxing:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-15 07:25:42 följande:
    Hur var det nu, vill du se vår konversation igen? Du har ju även lovat att ALDRIG prata om chems igen om jag kunde visa dig bilder på pre 1990 chems, vilket jag har. Ska du hålla ditt löfte eller går det inte att lita på dig som vanligt?
    1. Du har inte gett os ett endaste bevis för att dina bilder var pre-1996! :boxing:
    2. Desinformationsagenten Mick Wests hemsida är allt annat än trovärdigt! :boxing:

3. Seså, visa oss en endaste bild pre-1996 med dessa massiva Chemtrails, som du fått av mig, tack! :boxing:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-15 07:10:07 följande:

Chemtrails är ''hittepå'', bla bla bla... tro mig, för jag är pilot...snälla, ta allt vad jag, "ipse dixit", säger för sant...snälla...

Sedan när är "ipse dixit" garanti för sanningsvittnande? :whoco5::whoco5::whoco5:
    .
    Vi har sagt det tidigare, och vi säger det igen, det är ingen som tar ditt desinformations-missionerande på allvar längre... :no::no::no:
    .

Bara det faktum att du påstår att denna text är gjord av osynliga rökplan, bevisar ju att du antingen har tappat den sista återstoden av kritiskt tänkande, är väldigt pårökt, eller skamlöst fortsätter med ditt desinformations-missionerande här. Alla ni andra, se på detta, så förstår ni att vår "ipse dixit" har skitit i det blå skåpet:
    .

.
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!