Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-20 23:12:48 följande:

.

Kära Familjelivare!

.

Nu börjar "Leva och låt" (1973) död på TV4 !!!

.

Gör som jag, spana in ifall ni kommer se en endaste flygplansstrimma under filmens gång!

.

Detta är den 8:e Bond-filmen i ordningen, och hitintills har vi inte en endaste gång fått se en endaste strimma från ett endaste flygplan! 

.

Inga contrails, inga chemtrails...

Nejdå inte som den filmen från 1968 som jag visade dig förut
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-20 23:35:29 följande:

.

Jag återkommer om 2 timmar när Bond-filmen är slut, så ska jag rapportera för er att inga som helst strimmor efter flygplan syntes till denna gång heller!

.

Och som jag sa tidigare, så var det ytterst sporadiskt förekommande, pre-1997, att chemtrails syntes till, för det var först 1997 som man systematiskt började chemtraila oss, i Sverige kring 2002, efter Göran Persson vad det verkar skrivit under avtalet med George W Bush:

.

.

Aha, ytterst sporadiskt, dunändrar på dig och vrider dig som den orm du är. Titta, contrails redan 1968! wheee

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 01:43:13 följande:
    .
    Diamantfeber var den enda Bond-filmen som hade premiär 1971, vilken visades på TV4 igår, och icke ett endaste streck eller strimma på himlen i den filmen, så du måste ha misstagit dig rejält...
    .
    Måste vara riktigt jobbigt att leva som förnekare nu... Skrattande
    Jasså minsann, du svarar kivirush men inte mig. Nu känner jag mig utanför. Nej vi är inte samma person, så du kan sluta med dina sjuka anklagelser.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 09:30:02 följande:

.

"Shelf cloud" var inte uppfunnet pre-1997 (då chemtrailandet intensifierades), bara så du vet det... 

Jasså har du några som helst bevis för det påståendet? Och varför fortsätter du prata om chemtrails när du dyrt och heligt lovade mig att inte göra om jag kunde visa bilder på chemtrails pre 1997? Det har jag gjort minst 10ggr i drn här tråden. Tough luck gubben, du blir inte av med mig hur gärna du än vill.
    å
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 14:25:19 följande:
    .
    Beviset är ju att du i den meteorologiska litteraturen helt enkelt inte hittar detta namn pre-1997... :boxing::boxing::boxing:
    .

Allt du har kunnat fixa här under tre månaders tid, vad gäller Chemtrails pre-1997, är den där krigsbilden från 1943, som dessutom har visat sig vara manipulerad, vilket bekräftar det jag säger, ni förnekare är därmed fullständigt förnedrade!
    .
    Känns det inte lite pinsamt att tvingas medge att detta med systematiskt chemtrailande är något som tillhör åren efter 1997, då vi systematiskt började bli chemtrailade!
    .
    Tycker inte du också att det är väldigt intressant att chemtrailandet mest sker i NATO-länderna och dess allierade?
    .
    Kommentar på det, tack!
    .

Du har hittat bilder på Chemtrails, pre-1997, minst 10 ggr?

DÅ ERKÄNNER DU ALLTSÅ ATT CHEMTRAILS FINNS !!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
    .
    Tack, denna värdefulla text från dig har jag nu sparat, tack!
    Gäsp. En simpel felskrivning bjuder jag på.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 16:06:52 följande:
    .
    Laboratorietester runtom i världen ger belägg för att chemtrails innehåller en hel radda med hälsovådliga kemikalier och metaller:
    .
    www.geoengineeringwatch.org/lab-tests/
    .

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Laboratorietester i Schweiz, påvisar att landet och Alperna har chemtrailats extremt mycket under senare tid:
    .
    chemtrailsplanet.net/2014/08/25/lab-report-says-switzerland-getting-chemtrailed-to-death/
    .
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

BBC avslöjar: Piloter blir mystiskt sjuka i stora antal. Inte konstigt med tanke på  chemtrailmolnen de ständigt flyger igenom:
    .

.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
    .

Ulfsas, gjort nåt besök i sjukstugan på sistone? :unsure:
    Fjanten, har du besökt en psykolog på sistone?
  • Nerfherder
    kivirush skrev 2014-11-21 16:38:42 följande:
    Kan du ge mig en av dessa rapporter som har blivit granskade av peer review?
    Oroa dig, det kan han inte. Han vet inte vad som är "peer Review"
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!