Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-10-30 07:04:48 följande:
    Gudasänd, hur fan ska jag kunna veta det???
    .
    Men det är ju DU som påstår att dessa massiva feta chemtrailstrimmor alltid har funnits på himlen, så upp till bevis nu !!!

Du fick i uppgift att ge oss bilder från före 1996 (bilderna från 1943 är manipulerade) på himlar som liknar de nedanstående.

Har du fortfarande inte hittat nåt? :boxing::boxing::boxing:

Känns det inte genant och pinsamt att du inte klarar av att hitta en endaste bild på dessa massiva chemtrailstrimmor från innan 1996, då man systematiskt började chemtraila oss...

.

.

.
    Kära läsare, i och med att Nerfherder inte har lyckats visa oss en endaste bild från före 1996, som liknar ovanstående (ej inräknat den manipulerade krigsbilden från 1943), så inser ni nu säkert att han, precis som ulfsas, inte har någonting på fötterna... :yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-11-03 13:49:38 följande:
    Jobbigt när folk faktiskt har riktiga källor va?
    .
    Som jag redan sa, så är Mick West sedan länge avslöjad som en stor desinformatör i dessa sammanhang, så att länka till hans sajt, inger inget som helst förtroende eller trovärdighet!
    .
    Hur är det, klarar ni förnekare inte av att hitta en endaste bild, pre-1996, med en himmel liknande ovanstående bilder? :evilgrin39:
    .
    Det ska väl inte vara så svårt att hitta, ifall det nu är sant som ni påstår, att dessa massiva strimmor alltid funnits på himlen...
    .
    Vi väntar med spänning på åtminstone en ynka bild...seså... :boxing:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-03 14:58:45 följande:

B-17s in Flight - 100th Bomb Group, European Theater - Condensation Trails, 

Corporation Name: Boeing B17 Flying Fortress.

T.o.m propellerplan har kondensstrimmor när förhållandena är passande. Detta är som alla normalt funtade förstår inga sk chemtrails. 
    Man skall släppa bomber över Tyskland.

.
    Hade vi inte nyss kommit fram till att dessa bilder med påstådda strimmor var manipulerade!

Dessutom, hur kommer det sig att du inte hittar några bilder efter dessa manipulerade bilder från WW II ???

Ni förnekare hittar ingenting från 1945 till 1996 ???
    .
    How come? :evilgrin39:

Himlen har ju enligt er alltid varit full med dessa feta strimmor och streck...  :evilgrin39:
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-11-04 09:13:06 följande:

contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Fast det är ju inte något riktigt bevis som en film på youtube utan bara bilder (antagligen manipulerade) och påståenden.

Skämtar du med oss?

Du ger oss bilder från den ökände des informatören Mick West !!!

VAKNA !!!

Du ger oss bilder från den okände des informatören M
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-04 09:43:10 följande:

Bra där. En massa bilder från långt tillbaka som visar k-strimmor.

Jobbigt för Gudasänd. Igen...

Jobbigt för dig, då det kommer från den ökände desinformationsagenten Mick West...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-04 16:40:12 följande:

Hej igen gudasänd, bra försök att bli av med mig :D Verkar som att moderatorerna lyssnade på mina argument, för jag är snabbare tillbaks än beräknat. Du, du kan inte acceptera ett nederlag eller hur? När jag visar dig chemtrails från 1943 då accepterar du helt sonika inte den, utan hittar på att bomblan minsann alltid har släppt chemtrails. Mmm tjenare, bombplan släpper bomber, men det visste du säkert inte heller. Chemtrails var ju inte ens uppfunnit 1943. Manipulerade bilder? Hur långt ska du ta dina galenskaper? Acceptera förnedringen nu och sluta skriv om chemtrails som du lovade.

Bombplan alltid dumpat Chemtrails?

Källa, tack!

Sedan så har vi ju kommit fram till att din bild var manipulerad... Pinsamt !!!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-08 23:12:57 följande:

Ska jag kopiera dina egna inlägg där du erkände att du inte visste att det var manipulerat? Alltså att du bara hittar på?

Inte kunde jag ana att dessa desinformatörer i sin desperation tar till såna tarvliga knep...men nu vet jag bättre...
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-11-10 07:11:08 följande:
    Det är inte hans bilder. Vad är det du inte förstår? 
    Det är ju han och hans gelikar som driver sajten.

1. Bilderna som påstås vara pre-96, var har ni belägg för det, förutom desinformatörernas egna påståenden?

2. Hur kommer det sig att dessa Chemtrails primärt siktats i NATO-länder och dess närstående?

3. Chemtrails har man experimenterat med ända sedan 40-talet, bland annat chemtrailade man på försök i England från 1940-1979...
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-11 11:00:09 följande:

Just landat efter fem dagars intensivt chemtrailande.

Speciellt mycket släppte vi över huset där Gudasänd bor.

Han bör vara närmast självlysande nu.

????

Och var ligger mitt hus?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!