Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-11-17 08:41:13 följande:

Lägg till kommentar
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.

FÖRNEKAR DU ATT DU HAR SKRIVIT DETTA INLÄGG NR 632 DÄR DU ERKÄNNER ATT JAG HAR GETT DIG EN BILD PÅ CONTRAILS FÖRE 1990?
    DU KOMMER INTE UNDAN, VARJE GÅNG DU UNDVIKER ATT SVARA PÅ DETTA KOMMER JAG ATT LÄGGA UT DETTA IGEN!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-19 08:07:42 följande:

.

Moln flyttar sig också mellan tagningar!

.

För övrigt är även molnen i filmerna är helt naturliga, till skillnad från de artificiella molnen som är chemtrailgenererade, som är flacka och saknar djupdimension. De är slingrande och odefinierbara, ofta som ett disigt spindelnät.

När ska du erkänna dig besegrad och ägd?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-19 08:25:10 följande:

.

Multikonto-spammaren jiddrar om besegrad, när han själv i inlägg efter inlägg får så mycket smisk, så man undrar ifall han inte snart fått nog av all misshandel...

Here we go again. Ska jag visa dig konversationen där du gör bort dig igen?
  • Nerfherder

Nä, det är klart det inte är av intresse för fjanten. Han har säkert aldrig ens varit i närheten av ett flygplan, än mindre flugit i ett.

• Nerfherder
    Tenshii skrev 2014-11-20 09:25:55 följande:

Känns som en stängning av denna tråden vore lämplig. TS är ju uppenbarligen inte kapabel att kommunicera med andra, därför tappar hela tråden sitt syfte. 

Precis, dessutom är det väldigt många regelbrott från ts, anklagelser och personangrepp. Plus maniskt spammande.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!