Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-01-08 23:14:08 följande:
    .
    MYCKET BRA, NY DOKUMENTÄR !!!

CHEMTRAILS - THE SECRET WAR:
    .

" target="_blank">

.
    Men Gudasänd - skäms du så mycket över att du gick på valsen om de bägge flygplanen som möttes alldeles intill varandra att du inte ens vill svara på hur du kunde gå på illusionen av ett möte? Det behöver du inte göra i så fall tycker jag - alltså varken svara eller skämmas, tycker jag.

Det är ju främst sådana som lägger upp påhittade exempel på har vi chemtrailas som ska skämmas.  

Visst kan man påstå att stackarna som tror tror för att det kan vara enklare att projicera sina rädslor på overkligheten i stället för verkligheten - men inte desto mindre är det grymt att skrämma upp dem ännu mer.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-01-09 14:55:37 följande:
    .
    Bara troll, mytomaner och desinformatörer som kan påstå att följande två plan (ena ett chemtrailplan) inte skulle ha varit nära kollision:
    .

.

Fullständigt unikt videoklipp - Chemtrailplan på vippen att krocka med passagerarplan !!!
    Nej, det är bara du som vill tro.

Du kan titta på hastigheten på de planen efter mötet. Skulle de bägge planen verkligen ha varit nära varandra så skulle det mötande planet vara ett flygtekniskt mästerverk, det rör sig nämligen sex gånger snabbare än det andra om man är så okunnig att man inte förstår hur perspektivet kan luras.

Den som filmade sekvensen kunde förstås se detta men valde av någon anledning att ändå försöka manipulera människor som är så rädda för verkligheten att de oroas för overkligheten i stället

Grymt tycker jag, en sådant här Youtubeklipp får väl alltid några tokskallar att oroa sig ännu mer för chemtrailnedfall och ta fram ättika eller något annat hokuspokus som besvärjelse.

Skärp dig tycker jag! Det finns jävligt många reella hot mot vår framtid och det är oerhört fegt att vara så rädd för dessa att man börjar lalla om icke existerande faror i stället.
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-01-11 19:19:33 följande:
    1. Det mötande planet rör sig 6 gånger snabbare? :w000t::w000t::w000t:

På vad grundar du detta på?

Enligt din deinformationskumpan ulfsas, så är det mötande planet dessutom ett propellerplan! :lol::lol::lol:

.
    VAD SÄGER ALLA NI ANDRA, RÖR SIG DET MÖTANDE PLANET 6 GGR SNABBARE?
    .

.
    Ja, det kan mycket väl vara ett propellerplan, det kan inte jag bedöma eftersom jag inte är pilot som han. 

Vad jag däremot kan bedöma är ett resonemangs hållbarhet. Om man som du påstår att planen är nära att kollidera kan man ta den så kallade kollisionspunkten och se hur snabbt de bägge planen avlägsnar sig från den.

Det mötande planet avlägsnar sig cirka sex gånger snabbare från den punkten än planet med kondensstrimmor efter sig. Om ditt kollisionsantagande stämmer så rör sig alltså detta plan oerhört snabbt, det kanske är ett UFO som spionerar på oss jordvarelserSkrattande

Man kan också resonera som så att perspektivet ljuger, liksom den som filmade spektaklet. Då flyger det mötande planet på betydligt lägre höjd och avsevärt närmare kameran än det med kondensstrimmor och kan alltså mycket väl vara ett långsamtflygande propellerplan

Nå Gudasänd. Hur förklarar du att det mötande planet rör sig så mycket snabbare än det andra - att perspektivet ljuger liksom desinformatören som filmade eländet eller att vi har ett exempel på ett plan som rör sig med en hastighet som innebär ett flygtekniskt mirakel?

Ärligt talat så tycker jag du borde våga möta världen som den verkligen är. Det finns  många reella faror som du skulle kunna fokusera på - i stället för att som nu fega ur och gömma din skräck bakom inbillade sådana.
  • FDFMGA

Nej Gudasänd du får inte insinuera att folk som deltar i tråden och har synpunkter på dina påståenden är narkotikapåverkade.

Jag brukar inte anmäla inlägg, men jag har anmält ditt eftersom jag tror att det är nyttigt för dig att det sätts gränser.

Att du inte förstår att de bägge planen aldrig var i närheten av varandra, det är däremot ditt problem och ett exempel på varför dina resonemang inte håller.

Jag har inte påstått att det mötande planet rör sig sex gånger snabbare, bara att det skulle vara så om den manipulerade filmsekvensen vore sann såtillvida att de bägge planen är nära att kollidera..

Men nu är ju filmen bara ett av många exempel på hur lättlurade människor låter sig skrämmas upp i onödan, så det mötande planet tuffar säkert på i rätt maklig takt på betryggande avstånd från det andra.

• FDFMGA
    FDFMGA skrev 2015-01-11 20:45:30 följande:

Nej Gudasänd du får inte insinuera att folk som deltar i tråden och har synpunkter på dina påståenden är narkotikapåverkade.

Jag brukar inte anmäla inlägg, men jag har anmält ditt eftersom jag tror att det är nyttigt för dig att det sätts gränser.

Att du inte förstår att de bägge planen aldrig var i närheten av varandra, det är däremot ditt problem och ett exempel på varför dina resonemang inte håller.

Jag har inte påstått att det mötande planet rör sig sex gånger snabbare, bara att det skulle vara så om den manipulerade filmsekvensen vore sann såtillvida att de bägge planen är nära att kollidera..

Men nu är ju filmen bara ett av många exempel på hur lättlurade människor låter sig skrämmas upp i onödan, så det mötande planet tuffar säkert på i rätt maklig takt på betryggande avstånd från det andra.

Hoppsan. Det gick så snabbt att Gudasänds narkotikaanspelningar hann försvinna.
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-01-12 22:44:11 följande:
    .
    Och detta ert propellerplan rör sig 6 ggr snabbare än chemtrailplanet?

Det skulle därmed i så fall innebära att chemtrailplanet rör sig i endast ca 100 km/h... :lol::lol::whoco5::whoco5::lol::lol:
    .

Ni gör bort er och förnedrar er i parti och minut...
    Nej, men det innebär att du är så låst i din skräck för verkligheten att du gärna låter dig luras av ett illa genomfört falsarium.

De bägge planen är aldrig i närheten av varandra och därför kan man inte säga något om deras verkliga hastighet. Att det mötande planet rör sig snabbare i Youtubeklippet beror enbart på att det flyger betydligt närmare kameran. 

Du borde skärpa till dig Gudasänd. Det finns mycket här i världen som är värt att kämpa mot - eller kämpa för -  så det är bedrövligt att somliga är så rädda för verkligheten att de måste projicera sin skräck på hot som inte existerar..
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-01-13 19:27:06 följande:
    .
    Att det mötande planet ser ut att röra sig snabbare, beror på vinklar och perspektiv. Detta är du ju givetvis själv fullständigt medveten om, men, sedan när skulle desinformatörer bry sig om sanningen... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Fast en liten bit på väg mot en insikt är du ju när du förstår att det beror på vinklar och perspektiv att det mötande planet ser ut att röra sig snabbare.

Nästa tankeled är att du funderar vad detta egentligen innebär. Återkom gärna när du har funderat en stundSkrattande
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-02-07 02:53:04 följande:
    Varning 1:

"Är du flygledare i Skåne?

Frågar dig eftersom Chemtrails har diskuterats med två skånska flygledare (spelats in i hemlighet), där de serverar lögner på löpande band:

Snacka om att försöka låta påskina att man inte känner till dessa Chemtrailplan..."

Varning 2:

"Du svamlar!

Aluminium i Chemtrails orsak till rekordstor ökning av Alzheimer, KOL, astma, autism etc:

www.globalresearch.ca/chemtrails-the-consequences-of-toxic-metals-and-chemical-aerosols-on-human-health/19047

Hur förklarar du detta?"

Varning 3:

"Ni förnekare strutsar massor av frågor, som ger belägg för att vi chemtrailas!

Exempelvis så har vi aldrig fått något tillfredsställande svar från er förnekare, hur det kommer sig att statliga myndigheter som SMHI och Sveriges Radio å det grövsta vilseleder och mörkar kring Chemtrails?

Länkar?

Det ska du få här (men glöm dem inte denna gång), men lova sedan att svara på frågan, utan att strutsa!

SMHI mörkar Chemtrails:

newsvoice.se/2014/04/24/smhi-...ra-chemtrails/

Sveriges Radio mörkar Chemtrails:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-ha...om-chemtrails/

Seså, svara oss nu på frågan varför SMHI och Sveriges Radio mörkar kring Chemtrails?

Vi kommer påminna dig ända tills du svarar oss!

Ni andra förnekare får gärna hjälpa madtop, det lär han behöva...

LaurentiusLucidor?
    KjellKritisk?
    ConnyKlasson?
    KurreKotte?
    SnakePlisssken?

Nu ska ni inte angripa Sassersson, utan själva texterna där han ger belägg för att SMHI och Sveriges Radio mörkar!

Okej?"

VAR SER DU NÅGOT REGELBROTT SOM SKA HA BEGÅTTS AV MIG?

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Lite vid sidan om ämnet, men du håller ju dig själv inte till ämnet, Gudasänd, när du gnäller över att du blivit avstängd från Flashback.

Död och återfödd. Jag tolkar det som att du menar att din gud menar att själarna har en uppgift i sina liv. Jag har nog aldrig stött på en person så egenkär och med en så himmelsskriande brist på ödmjukhet som du Gudasänd.

Kan det vara så att din gud förväntar sig att du ska lära något av avstängningarna från Flashback, att hen tycker att din främsta uppgift är att lära dig att lyssna på andra i livet och i den här tråden och sluta att bara skrika ut ditt budskap för att inte riskera att behöva höra något annat än din egen röst?
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-02-07 13:17:45 följande:
    .
    Du tycker att det är korrekt och ödmjukt att huvudmoderatorn KimNeilJung på konspirationsforumet på Flashback med sina trollkonton (jag undviker denna gång att säga att han med sina trollkonton även är här i form av er) självsvåldigt och godtyckligt ger mig en drös med varningar och stänger av mig, utan att jag begått ett endaste regelbrott?

OM DET ÄR NÅGON SOM SKA STÄNGAS AV SÅ ÄR DET HAN !!! :rant:
    Jag tycker att du verkar vara så uppfylld av din egen betydelse att du vägrar lyssna på andra. Den här tråden myllrar av exempel på inlägg där du inbjuds till en dialog om chemtrails men du envisas med att skrika ut din eviga monolog.

Utifrån din gudstro borde man i stället vara lyhörd för andra själar och det var därför jag antydde att din gud har gett dig en uppgift och det är att lära dig lyssna på andra.

Tror du att du någonsin kommer att lära dig känna ödmjukhet inför allt det du påstår att din gud har skapat. Det tror inte jag.
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2015-02-07 14:41:29 följande:
    .
    Du är bara mäkta irriterad över att jag avslöjar storskojaren KimNeilJung här, era fasoner på Flashback, inget annat som får dig att skriva ovanstående! Skrattande

Min Gud?

Gud är inte din eller min, vi är Guds!
    Nej, jag håller mig bara till FL, så jag vet inte vem det är du ideligen anklagar alla andra för att vara

Däremot vet jag att just anklagelser om multipla konton är känsliga här på FL. Skulle någon bry sig tillräckligt för att anmäla dina inlägg skulle du förmodligen bli avstängd från FL också.

Det finns ju några här i tråden som är villiga att försöka diskutera sakligt med dig, exempelvis larwain.

Ditt problem är att du är för okunnig för att våga ta debatten med dem.

Vet du förresten om att din argumentationsteknik skapat ett uttryck här på FL - inte sällan kan någon anklagas för att argumentera som Gudasänd.

Ska jag vara riktigt, riktigt elak så skulle jag vilja påstå att du argumenterar som Gudasänd, Gudasänd.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!