• jlhm

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-01 18:48:02 följande:
    .
    Dessutom krävs det en luftfuktighet på minst 60%, vilket den torra öknen i Phoenix (under sommar dessutom) INTE har...
    .
    :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Återigen, luftfuktigheten på hör höjd behöver inte alls vara samma som på marken.

En gång när jag landade i LA där det var ca 45C grader varmt så fick vi vänta på att få vårat bagage därför att luckorna till lastutrymmet på planet vi ankom med hade frusit fast, det är ett bra exempel på att det är kallt på hög höjd även om det är sommar och varmt på marken.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-01 19:07:40 följande:
    .
    Se där, ännu en desinformatör (många skulle misstänka vår multikonto-desinformatör) som plötslig hoppar fram som gubben ur lådan och drar en anekdot...  :skamsen::skamsen::skamsen:
    .
    Den gubben gick inte... :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Endast du tror det. Om du kollar upp lite så ser du att jag har varit aktiv på FL i många år under samma identitet och inte har något samröre med andra skribenter.

Att säga att allt som säger emot dig är desinformation är bara löjligt. Nu är det som så att INGEN, absolut INGEN, tror på din smörja.
    Själv tycker jag att det endast är trams och förbannat trams du skriver ock repeterar i all oändlighet.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-02 22:14:33 följande:
    .
    Skitsnack!
    ..
    Statistik påvisar faktiskt att flygtrafiken de facto MINSKAT det senaste decenniet:
    .
    trafa.se/PageDocuments/Luftfart_2013.pdf
    .
    :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    GS, vilken tabell påvisar att flygtrafiken har minskat?
    Har kollat samtliga tabeller och den enda som visar en nedgång är flygtrafiken för avgående och ankommande frakt och post, tabell 4.7 vilket INTE visar att den totala flygtrafiken skulle ha minskat.

• jlhm
    radwanska skrev 2014-12-03 17:16:41 följande:
    Jag har absolut inte studerat fysik, jag är bara en vanlig man som ofta går på promenader och då kollar på himlen.

Det har varit tydligt för mig sedan länge att vissa dagar är det något speciellt som utförs av dessa flygplan.

När jag var ung såg jag aldrig detta fenomen, trots att det flögs lika mycket då.

Jag förstår var du vill komma med dina frågor, men jag har inte den sortens vetenskaplig kunskap du efterfrågar. Jag tycker det är att vilja styra konversationen åt fel håll. Med enbart sunt förnuft kan man se att det är något annorlunda som pågår vissa dagar.
    Man ska komihåg att flygplansmotor har utvecklas enormt mycket under de senaste decennierna och de som finns idag använder betydligt mindre bränsle och istället låter betydligt mera luft strömma runt motorn, luft som uppvärms och skapar mera kondens än äldre motorer.
  • jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:19:22 följande:
    .
    Hur kommer det sig att det är du som grinar istället för jlhm, med tanke på att det var jlhm som jag nyss hade anmält?
    .
    Eller vill du med detta erkänna att även jlhm ingår bland dina multi-konton?
    .
    Avslöjad igen! :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39: 
    GS, nu har du fel igen, mitt jlhm användare har inget med larwain att göra, Vi är två helt skilda personer och vi känner inte varandra.
    Att anklaga någon för multi-konton är allvarligt och kan anmälas.

• jlhm
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:29:00 följande:
    Vänj dig, Gudasänd anklagar alla som inte håller med honom för att vara desinformatörer, troll, multikontospammare, mm mm allt för att få tyst på folk.
    Jag vet, dock hoppas jag på att FL någon gång ska ta till krafttag mot GS på samma sätt som FB gjorde.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:38:50 följande:
    .
    Jlhm, du vet mycket väl att det var Nerfherder jag svarade och inte larwain, det var nämligen "han" som grinade när det var dig jag anmält!
    .
    Sen att "ni" skriver var sitt inlägg här två minuter efter varann, tror du inte det förstärker folks misstankar?
    .
    SLUTA TROLLA !!! :rant:
    Jag bryr mig inte om vem du svarar.
    Nog vet jag att du anmälde mig men inget hände eftersom även FL börjar se att du anklagar folk helt vettlöst utan minsta bevis.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:54:04 följande:
    .
    Familjeliv är inte emot yttrandefriheten, som ni på Flashback är! :boxing:
    .
    Ni tillåter 1000 hasch-trådar, samtidigt som ni raderade den sista kvarvarande tråden om den heliga Geocentrismen!
    Du är för rolig, varför skriver du Ni eftersom jag har aldrig haft eller har ett FB konto.

• jlhm
    Meh01 skrev 2014-12-04 14:24:23 följande:
    Inte över våra hus såklart, det har jag aldrig påstått. Men som någon annan beskrev i tråden så besprutas ditt hus kraftigt. Papperspåsar på huvudet hjälper inte då, du behöver aluminium.
    i GS fall så hjälper inte aluminium heller då det redan har gått för långt.
  • jlhm
    Nerfherder skrev 2014-12-05 17:24:26 följande:
    De jag inte har tålamod med är familjelivs moderatorer. De SKITER fullständigt i uppenbara troll, som Gudasänd.
    Håller med. GS bryter mot flera av de reglar som gäller för forumen på FL:

Ett trevligt forum för alla
    Bemöt varandra med respekt. Skilj på sak och person i diskussioner och gå aldrig till personangrepp. Rasistiska eller främlingsfientliga inlägg accepteras inte. Undvik onödiga konflikter och tjafs som förstör för andra.

Tjafs är endast det GS håller på med.

Hotlinking/direktlänkade bilder
    Att direktlänka till någon annans bild innebär att man länkar via en URL till en bild som finns på någon annans blogg eller webbsida.Detta tillåter inte Familjeliv av flera orsaker, bland annat:* För att undvika att göra intrång på upphovsrättsgrundlagen. FamiljeLiv har en skyldighet att inte bryta mot     svensk lag och har ingen möjlighet att kontrollera rättigheterna kring varje använd bild.* Eftersom bilden inte ligger lagrad hos oss har vi ingen kontroll över den. Möjliga resultat är till exempel:    * Bilden tas bort. Kvar är en bruten länk.    * Bilden byts ut. Din oskyldiga bild kan plötsligt  vara utbytt mot exempelvis en barnporrbild* Direktlänkning är stöld av någon annans bandbredd och anses vara allmänt dålig nätetikett Om du vill läsa mer om vad hotlinking innebär kan du läsa här (engelska)en.wikipedia.org/wiki/Inline_linking.

GS är expert på att länka till andra suspekta web sidor men FL gör inget för att stoppa det.

• jlhm
    Moderator skrev 2015-06-22 09:12:28 följande:
    Vänligen återgå till topic!
    Vill ni diskutera andra saker så starta gärna en ny tråd.

/Moderator
    Jag väntar med spänning på att en moderator ska säga till TS att inte spamma tråden med återkommande bild och video "bevis". Vad jag vet så säger FL regler att man inte får spamma en tråd eller länka till bilder och annat material som är utanför FL, något som TS gör hela tiden utan att komma med något nytt i ämnet.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2015-10-31 12:18:08 följande:
    .
    Länken funkar inte!

KOMMENTAR?
    Tja, moln på olika höjd
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!