Gudasänd skrev 2014-09-22 19:13:34 följande:
Okej, men har du någon förklaring till varför ni i dagarna har RADERAT min Geocentrism-tråd från Flashbacks-forum (som du tidigare råkat erkänna att du modererar i och där du behandlat mig illa), en tråd som hade den överlägset längsta trådstarten i Flashbacks historia, och som enligt Flashback-ledningen skulle få vara den enda tråden på hela deras forum där man överhuvudtaget fick skriva något om Geocentrismen (samtidigt som de konstigt nog tillåter över 1 000 Hasch-trådar och 100-tals Reinfeldt-trådar), nu har alltså dessa yttrandefrihetsbekämpare RADERAT MIN UNIKA GEOCENTRISM-TRÅD !!!
(Där jag med 108 vetenskapliga argument gav stöd för Geocentrismen!)
förklara er i denna tråd, som just handlar om den heliga Geocentrismen:
www.familjeliv.se/forum/thread/67343923-jag-h...
Varför misshandlar ni mig på detta sätt?
Här är den riktiga sanningen 1:
Du sitter och "qoutar" mitt inlägg #228 och tillskriver eget innehåll i det inlägget.
Jag har alkrig i
denna tråden skrivit:
"Jag förnekar envist den heliga geocentrismen..."
Så det är en fet jävla lögn från din sida.
Sanningen:
Här är FAKTAN vad jag verkligen skrev i inlägg #228:
EnAnonumius skrev 2014-09-22 15:53:27 följande:
Det var en underbar sammanfattande slutkläm om konspirationsteoretikerna...
Här är den riktiga sanningen2:
För det andra så sitter du och direkt ljuger om att jag har erkänt att jag är moderator på Flashback.
Sanningen 2:
Jag har sagt att jag vet hur de jobbar på Flahback då jag har frågat moderatorer på Flashback hur de går till väga. Lärt mig genom att fråga dem..
Det är aldrig och kommer aldrig att bli samma sak som att erkänna att man är moderator. för det är aldrig samma sak som att vara moderator bara för att man frågar hur de jobbar.
Men jag förväntar mig inte att du skall begripa detta då du är en sådär mupp som har beslutat dig för vad som är sant, och du dra dig knappast att sjunka så lågt som att sitta med vett och vilje att tillskriva folk erkännanden, bara för att den skall passa "din s.k sanning".
Gudasänds feta Lögn 3:
Nu sjunker du ännu lägre i dina lögner. Räcker det inte med att du sitter och ljuger ihop ett erkännande som inte finns? Utan skall sjunka lägre i dina lögner med och ljuga ihop om att jag har erkänt att de på Flashback behandlat dig fel.
Här är den riktiga sanningen 3:
Det jag däremot har verkligen sagt, och som är den verkliga sanningen, att de på Flashback har bahandlat dig helt rätt då du vägra att följa deras Regler.
Det jag också har gjort är att sitta och SPEKULERA om hur de kan ha tänkt då jag har läst reglerna och kan Flashbacks regler.
Att sitta och spekulera är aldrig och kommer aldrig att vara samma sak som att erkänna..
Vilket du, Gudatrams, vägra att lära dig Flashbacks regler.
Jag tillägger.. Jag hoppas att du blir bannlyst snart i stället från Flashback.
Nu är din gnälltråd om Flashback raderad här på Familjeliv.
Det jag har undrat över (också) är varför du inte nu sitter och klagar på Familjeliv och att de helt regelvidrigt moderatorerna radera din tråd. Varflör ser man inga gnälltrådar om hur dumma och regelvidrigt Familjeliv behandlar dig?
Så för att svara på din fråga om raderingen på Flashback.
1 Det får du fråga aktuella moderatorn på på Flashback. Det är inget som har med denna trådens ämne att göra. Då det är off topic..
Så det är märkligt att du går off topik i din egna tråd och förväntar dig att jag skall gå off topic med och börja diskutera OT frågor.
Denna trådens ämne är:
"HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!"
Jag upplyser dig att hålla dig till ditt egna ämne i tråden..
2 Har du slut på arguiment kring ditt egna ämne om Chemitrailsen som denna tråden handlar om. Jag gick in i denna tråden för att diskutera detta. Men det gäör det ju omöjligt då du såg mit nick och hade mer intresse av att diskutera OT och börjar sitta och babbla okm Flashback och raderingar och komma med direkta lögner om att jag har erkänt att jag skulle vara någon Flashbacks moderator.
3 Du sitter och medvete skiter i ditt egna ämne i denna tråden som är; ""HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!", och lögnaktigt kallar mig för "Kim" när min rätta nick är "EnAnonumius".