Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

kivirush skrev 2014-10-30 08:00:40 följande:
    Vad hände med alla barn som skulle chippas?
    Alla vi tusentals som varnade för det globalt, lyckades ju tillfälligtvis avvärja det... Solig
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 08:08:44 följande:
    Jag bor nära en av Sveriges största flygplatser. Jag ser k-strimmor dagligen. Vissa försvinner direkt, andra ligger kvar. De är rätt roliga att titta på Ibland då en klart kan se de olika luftströmmar som finns där.
    1. Vilken flygplats?
    .
    2. Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=6859
    .

:boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 08:32:13 följande:
    Arlanda.

Kan du ge mig En hemsida jag faktiskt kan tro på? Och inte en som har ett uppenbart agenda.

Berätta för varför nya flygplan inte skapar k-strimmor. (egna ord och ingen länk)
    Arlanda ärden största!

Du tror bara på bluffsidor!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-30 21:23:43 följande:
    Moderna jetmororer producerar stora mängder med kondens vid rätt tillfälle. Gäller alla jetmotorer pga bränslets avgaser som till stor del är vattenånga. 
    Desinformationen kring kondensstrimmor, ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-30 21:14:40 följande:
    Men G. Nu har du tagit fel igen. Denna bild är från prov/testflygningarna med Boeing777.
    Man använder tunnor för att simulera last och passagerare innan planet är godkänt för att flyga med riktiga passagerare.
    Tomma tunnor=tomt flygplan. Fulla tunnor=fullsatt flygplan (naturligtvis). Halvfulla tunnor där man kan pumpa vatten=vikt fram och tillbaka för att simulera när passagerare och personal rör sig i kabinen.
    Man kan då se vilka balans/trimgränser som planet har.

Inget mystiskt om man vet vad man sysslar med.......Solig
    LIE!

Kolla efter 2 minuter, 10 sekunder
    .

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-31 07:27:15 följande:
    Antar att du inte svarar på min fråga för att du inte vet . tar den igen så att du inte missar.

Berätta för mig varför nya flygplan inte skapar k-strimmor? (egna ord och ingen länk)
    .
    Förstår du engelska?

Här förklaras det mycket pedagogiskt, tror att även du förstår:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-31 16:13:11 följande:
    Mitt plan som har 2 high bypass motorer lämnar strimmor av och till. Även under en och samma flygning. Inget annat än vanligt bränsle i tanken.
    Ingen som tar dina lögner på allvar längre...

:no::no::no:
  • Gudasänd

.
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!
    .
    Massivt chemtrailande över Stockholm idag, även Frankrike, se här:
    .

.
    SJUKT VIDRIGT CHEMTRAILANDE...  :sad44::sad44::sad44::sad44::sad44:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-31 20:48:59 följande:
    Angående dina chemtrolls, var ser vi att det är filmat över Stockholm och även Frankrike? Finns inga landmärken eller något som visar var filmaren befinner sig. Snygga M O L N förresten.
    Märks att du inte ens har brytt dig om att lyssna vad filmaren säger i klippet...

1. Filmat i sydvästra Frankrike.

2. Han säger att vi aldrig nånsin har sett bilder från 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-talet med såna massiva strimmor efter flygplan (som sedan breder ut sig och skapar dessa artificiella disiga chemmoln, ALDRIG !!!

3. Han säger att chemtrailningen går på högvarv i världen just nu, kan du sätta emot?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!