Gudasänd skrev 2014-12-23 03:25:57 följande:
.Anledningen till att jag har så otroligt mycket informationsposter här, är för att ni är 4-5 (beroende på hur man räknar dubbel-trippel-kontona) desinformatörer och mytomaner här som inte gör något annat än desinformerar...
.
Din paranoida sida gör så att jag tycker synd om dig. Håll tillbaka med den TACK. Jag förklarar nedan, så att det med fortsätter att stjäla din begränsade energi.
Du är inte förföljd. Det skapas inte flera konton här för att "prata ner dig". Det är ingen agenda mot dig.
Dock är det... Det är det uteslutande personer som inte tar dig som konspirationsteoretikers på allvar.
Det finns inget intresse här av att se någon sanning i det du spammar.
Det finns ingen som säger, ja just.. SÅ är det!
Det finns en viss procent som vill ha en debatt med dig, men den utesluter du genom att spamma länkar istället för att söka efter riktiga svar.
Det finns en stor andel nyfikenhet och uppskattning i det tragikomiska som skapas runtom en konspirationsteoretiker.
Du är inte intresserad av chemtrails, miljö eller livet. Du är bara intresserad av konspirationer vilka du sprider runt omkring dig i alla möjliga trådar. Ämnena i trådarna har bara en röd tråd, det är att de är just... konspirationer. Det betyder att du är aldrig intresserad av ämnet och därför kan du heller inte föra någon diskussion.
Precis som i alla dina trådar så leder de inte till något annat än möjligen lite pajkastning ifrån alla håll.
Jag är en av de som uppskattar humorn! Det tackar jag för och du får din uppmärksamhet som du är ute efter. Alla är nöjda!
Skulle du haft ett gediget intresse av att förmedla något, då hade du använt en annan approach. Du hade varit smartare, varit stabil och tänkt på hur du kommunicerar. Eftersom du inte har något mer mål än att få uppmärksamhet kommer nästa konspirationsteori som du presenterar... sluta som alla andra trådar.