Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-11 15:38:25 följande:
    Sen så undrar jag varför alla envisas med att säga kollodialt, när det heter kolloidalt?
    Far, får får får?
    Gudasänd skrev 2014-11-11 15:39:56 följande:

.
    Agenda 21 - Geoengineering och chemtrailing.

Forskare ger oss vetenskapliga belägg för chemtrailandet:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

BLa bla bla ännu mera fånteorier utan grund. Du skulle ju sluta prata om chemtrails för alltid när jag visat att det fanns bilder på chemtrails innan 90-talet. Jag har gjort det, men ändå fortsätter du att trolla.

• Nerfherder
    ulfsas skrev 2014-11-11 17:52:49 följande:

Vet du inte det?

Ante mig.

Kan tyvärr inte röja min källa. Har med Twitter,NSA och Illuminati att göra dock.

Du glömde FRA.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-11 20:20:11 följande:
    Som sagt, desinformationsagenten Mick West är ingen som helst trovärdig källa!

Seså, fram med bilder, pre-96, på Chemtrails! :boxing::boxing::boxing:
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:17:21 följande:

Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?

Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:29:30 följande:
    Men du erkänner alltså att du inte visste detta förut?
    Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade... :sad44:                        
    Lägg till kommentar
    Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade... :sad44:
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:44:13 följande:
    Gudasänd skrev 2014-11-02 14:40:00 följande:

Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade...

Tänk om det bara är hittepå? Ungefär som du hittar på efterhand här i tråden.

Nu gör alltså fjanten allt för att undvika att erkänna att han har erkänt att han är en lögnare som hittar på saker efterhand. Men det visste vi ju redan. Fegt, oärligt. Desperat. Fjanten har fått sin världsbild rubbad, och är numera ägd!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-13 02:50:43 följande:

Du börjar inse att era dagar är räknade, varför jag förstår din desperation nu...

Vad menar du med att mina dagar skulle vara räknade, och att jag skulle vara desperat? Sluta tramsa nu, du vet att spelet är över. Anaars skulle du inte posta samma film om och om igen, en film vi redan plockat sönder många ggr om.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-14 02:47:10 följande:

Du vet mycket väl att ni aldrig lyckats plocka sönder dessa filmbevis, därför som du inte heller lyckas visa var ni skulle ha gjort det...

Lögnare! Du har i vanlig ordning inte läst svaren du fått och nu försöker du smita indan som vanligt.
  • Nerfherder
    Aikido skrev 2014-11-14 18:46:29 följande:

Kanske ska starta en poll?

Vem är Gudasänd i verkligheten?

Helge Fossmo?

Nä, han är kim neil jung, moderator på Flashbacks forum.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-15 03:41:31 följande:

Lögnare!

Du VET att inga såna svar getts, varför du naturligtvis inte klarar av att hitta dem!

Du menar som när du påstår att jag inte kan visa bilder på contrails före 1990? Vill du verkligen att jag ska visa dig den konversatiationen när du erkänner att du ljuger? Igen?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-15 07:07:42 följande:

.
    Ulfsas, om allt ovanstående i din värld bara är gamla hederliga K-strimmor (inte C-strimmor), hur skulle då enligt dig en Chemtrailstrimma se ut? :boxing:

Hur var det nu, vill du se vår konversation igen? Du har ju även lovat att ALDRIG prata om chems igen om jag kunde visa dig bilder på pre 1990 chems, vilket jag har. Ska du hålla ditt löfte eller går det inte att lita på dig som vanligt?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 17:30:22 följande:
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.
    .
  • Nerfherder

Ojdå, fick inte med inläggsnr, men det är #632 som har den texten. Om nu någon skulle tvivla på sanningshalten.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!