Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-04 12:42:32 följande:
    .
    Ok, jag försår... Skrattande
    .
    Men förklara för oss hur det kommer sig att flygpassagerarna här blev ombedda att dra ner sina rullgardiner för fönstrena?
    .

" target="_blank">

.

Hmm... Cool
    Det görs för att inte ljus skall störa såklart. På dagen kan det vara för soligt så det stör och på natten vill man att det skall vaga nerdraget för att folk skall kunna sova. Om några glyttar på sina rutor så lyser det kraftigt in i kabinen om solen gått upp och det stör. Observera att detta oftast, men inte alltid, gäller på långflygningar. Man tar då hänsyn till vad som är bäst sovtid i förhållande till tiden man kommer ifrån eller flyger till. 

Inget som helst konstigt alltså och det har naturligtvis inget att göra med några chems. Återigen....Solig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-04 13:12:34 följande:
    .
    Denna min avslöjande tråd kring chemtrails verkar ju uppenbarligen uppta det mesta av din vakna tid, när man följer din historik... Varför?
    .
    Sedan får du gärna också svara på hur det kommer sig att det i huvudsak är i NATO-länder som denna Chemtrail-besprutning pågår?
    .

" target="_blank">

.

Hmm...

Det kommer contrails från alla jetplan på rätt höjd med rätt temperatur och luftfuktighet.

Filmen var ett hopkok at töntigheter som Illuminati, virus mm. Inte seriöst. Klippet på planet som ryker såg ut att gälla motorbrand och troligen kom det från ett dataspel. Såg inte helt naturligt ut och i vilket fall som helst så hade inte det heller med några chemtrails att göra.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-05 03:30:08 följande:
    .
    Gränsen går vid minst 60 % luftfuktighet, varför följande plan obestridligen chemtrailar:
    .

" target="_blank">

.

Ännu en töntstämplad film av Gudasänd. Först visas en bild på en Boeing747 som är ett brandbekämpningsplan. det enda i sitt slag och avställt sedan länge. Har inget med chemtrails att göra.

Den typ av Boeing717 som sedan visas är en liten variant av de MD80 som jag själv flugit i över 8 år. Samma typ som störtade i Gottröra fast den mindre modellen. Den fick ett nytt namn när MacDonnel Douglas,MD, köptes upp av Boeing. Filmen bevisar inte att som jag förstår ens att den flugna sträckan hör ihop med just det planet.
    I alla fall så är det inte särskilt konstigt att flyga så. Har själv varit och övningsflugit landningar samt andra manövrer. Vi drog då till Västerås och Malmö. Man fluget då på ett sätt som man aldrig gör som ett normalt passagerarplan och det är då bara piloter/pilotelever ombord.
    En annan variant är testflygningar. Dessa förekommer titt som tätt om planet har varit på vissa checker eller om det har haft vissa fel innan det ev godkänns för passagerartrafik igen. Vi leker inte som Gudasänd gör.
    Finns alltså inget i detta som ser konstigt ut. Utom för okunnige Gudasänd såklart.
  • ulfsas

Ja. Lägre är svårt att sjunka. Fast Gudasänd kommer nog på något snart.

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-09 19:51:26 följande:
    .
    En av alla frågor ni förnekare har strutsat, är frågan hur det kommer sig att chemtrailandet i huvudsak sker i NATO-länder och dess nära allierade?
    Du är tydligen inte ute och flyger så mycket förstår jag.
    K-strimmor förekommer, vid passande temp och fuktighet, bakom alla jetplan jorden runt.
    Jag vet för jag har varit runt och både sett och gjort dem. K-strimmor alltså.
    Chemtrails finns inte.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-10 23:03:08 följande:
    .
    Video med Chemtrails och Haarp:ade Chemtrailmoln, fruktansvärt vidrigt:
    .

" target="_blank">

.
    På din film fanns inga chemtrails eller HAARPade moln. Bara normala k-strimmor och ovanliga moln. Ett hopklipp bara.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-11 00:20:14 följande:
    .
    Ipse dixit, du vet mycket väl att det är främst i NATO-länder och dess nära allierade som Sverige som det chemtrailas, frågan är, varför?
    Åter ett okunnigt uttalande av en person som tydligen aldrig varesig flugit eller varit utomlands.

När jag flugit själv till USA, Indien, Japan, Hong Kong, Beijing, Singapore, Moskva, Oman, Egypten mm så har det funnits strimmor både på vägen dit och på plats.

Jag vet mycket väl men som vanligt inte du. Harry Krishna är ju inte vidare kända som piloterKyss
  • ulfsas
    pruskeluskan skrev 2014-12-11 13:19:05 följande:
    en sak jag bara måste fråga dig som är pilolt. Hur kommer det sig att contrailsen håller i sig så länge på hilmen från vissa plan? Har sett både sicksack och u formade trails..flyger inte plan rakt? varför fanns det fenomenet inte när jag var liten( med tjocka trails) på hilmen?
    Det har inte mer med planen att göra än att det numera mestadels är contrails från jetplan som du ser. Finns bilder från 2:a världskriget bl.a där contrails från de stora och många bombplanen syns.

Gällande jetplan så bildas fukt vid förbränning av jetbränslet. Det är denna fukt som naturligtvis fryser till is vid ca 10000m höjd där det är -40C eller kallare. Är den omgivande luften torr så sublimeras iskristallerna rätt fort och strimman försvinner en bit bakom planet. Är det fuktigare så sublimeras inte dessa iskristaller utan de ligger kvar rätt länge och de kan då bilda cirrusmoln.

Sicksack flyger vi (normalt sett inte men visst skulle man kunna, vi har ju en ratt/styrspak) inte men massor med plan korsar varandras väg hela tiden vilket ger rutor och kors på himlen.
    Pga vår fart så blir en sväng rätt vid även om man svänger 90 grader. Stor radie vid 860km/h.
    U-form eller oftast 0-form kan det bli vid sväng eller när vi har fått ''rött ljus'' och måste vänta. Vi kan då inte stanna utan svänger i en travbaneliknande slinga sk racetrack holdingpattern.

Jag är född 1963 och jag såg ofta i GBG eller i Bohuslän där vi bodde på de plan som for över. Jag var flygbiten redan då vid 7 års åldern och framåt. Såg ofta streck från horisont till horisont. Inget nytt eller konstigt. Har alltså med bränslet, fukten och temperaturen att göra.

Som du ser så bildar vart förbränt ton med bränsle 1.24 ton med vattenånga som sedan kan frysa osv.
  • ulfsas
    Iarwain skrev 2014-12-11 13:23:54 följande:
    Menar du att du har en video på nano-partiklar?

Hur stora tror du att, det man normalt kallar, nano-partiklar är?
    Gudasänd visar film på damm. Har han inte städat hemma kanskeSolig
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!