Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-10-27 18:08:07 följande:
    Ehh igen? Dina gamla filmer som vi redan söndersmulat många ggr om i den här tråden. Fått för många elchocker?
    Lögn!
    Visa oss var i tråden denna bevisvideo skulle ha smulats sönder, tack! :boxing:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 18:32:09 följande:
    Läs tråden innan du postar, du postar exakt samma skit om och om igen! Vad har vi sagt om boxhandskarna?
    .
    Har läst tråden, och INGENSTANS har faktumet att chemtrail-piloten glömde att stänga av chemtrailsen motbevisats !!!  :boxing::boxing::boxing:

.

Okunskap ska bankas ur! :D
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 19:12:40 följande:
    FÖR HELVETE, lägg av med boxhandskarna NU!

Grattis du länkar till en tråd!
    Okunskap ska bankas bort, så enkelt är det bara...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 19:17:29 följande:
    Isf använd de på dig själv! Kolla efter första gången du postade den där länken!!!
    Återigen, du far med lögner, ingenstans har faktumet att chemtrail-piloten glömde stänga av chemtrailsen innan landning motbevistas... :no::no::no:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 19:33:24 följande:
    Du, lögnaren, det har skett många ggr i tråden. En riktig pilot har tom förklarat för dig!!!
    .
    Ingen har lyckats motbevisa chemtrailutsläppet i filmen, och det vet du!

Samme desinformatör (han trollar även på Twitter) påstår även att det inte finns nåt skumt i denna Chemtrail-film:
    .

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 19:44:03 följande:

Hm mer aggro än förut, du verka ha vilat upp dig under din inlå frånvaro. Den är motbevisad, bara du som vägrar fatta!

Ingen av dessa bevisfilmer är motbevisade, och det vet du själv mycket väl, varför du har det väldigt jobbigt nu... :D
  • Gudasänd
    FDFMGA skrev 2014-10-27 20:48:48 följande:
    Hur går det med Flashback - fortfarande avstängd?
    Inte nog med att Flashback stängt av mig i 1 ½ år (tillbaka i januari), bara för att jag försvarar den heliga Geocentrismen, dessutom så har de tagit väck den enda tråden på hela forumet där Geocentrismen överhuvudtaget fick diskuteras...snacka om desperata dessa Geocentrism-fientliga Flashback-mods är...när det skedde? ...efter att jag här på Familjeliv avslöjat EnAnonumius... Cool

• Gudasänd

.
    Hur kommer det sig att du plötsligt slutade publicera mina PM? Blev det lite för känsligt? Flört

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!