Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:00:35 följande:

Dina molnbilder är söta, gudafjanten. Anledningen till att det inte går att hitta moln från 80-talet på nätet är att ingen har orkat scanna in sådana bilder. Och när man söker på kondensstrimmor 80-tal så får man bara upp foliehattsidor.

Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg 
    Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:02:07 följande:
    Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg
    .
     Gudasä­nd
    Visa endast
    Lägg till kommentar
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.
    .

Gudasä­nd            
    Visa endast
    Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-02 13:51:09 följande:
    Såg du bilden jag visade på contrails 1943?

Historierevisionism:

.
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .
    Old photos and videos have been professionally altered to show plumes coming from jets to attempt to convince the public that jet plumes are normal and have existed for decades. In other instances, plumes are shown coming from old turboprops or water-injected Spey Series 512 Turbofans and are used to convince the public using an out-of-context deception.

Additionally, the public is not told that water-injection was used in just a couple engine types during world war II to decrease take off runway requirements. Any additional water was afterward dumped to lighten the aircraft's weight.

On the internet, paid disinformationalists are claiming to have seen contrails emitted from jets decades ago. These disinformationalists are a key part of any successful military operation, but in this case, the potential health effects of chemtrails?which includes death?make disinformationalists a party to a crime so immense, many simply cannot believe it.
    .

.

Gudasä­nd

Visa endast

I förrgår 17:41 #639
    Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:33:36 följande:
    Lilla gubben, du sa ingenting om att du inte ville ha bilder på bombplan, så det är du som failar grovt! Har du en länk till den brittiska regeringens hemsida, eller trollar du nu igen?
    .
    Det fattar du väl själv, att om man i lönndom vill Chemtraila sitt eget folk, så använder man ju inte bombplan... :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Vi väntar fortfarande på en ynka bild, pre-1996 (givetvis inte bombplan), med feta Chemstrimmor och streck, seså...

:yes::yes::yes:

Citera Anmäl
    Lägg till kommentar

Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?

Visa endast

Gudasä­nd             

Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:17:21 följande:

Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?

Tydligen var det värre, bilderna är manipulerade...  :rant::rant::rant:

Nerfhe­rder

Visa endast

Igår 14:44 #667               
    Lägg till kommentar
    Gudasänd skrev 2014-11-02 14:40:00 följande:

Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade...

Tänk om det bara är hittepå? Ungefär som du hittar på efterhand här i tråden.

Där har ni det, svart på vitt gott folk att fjanten är en lögnare som är förnedrad och ägd flera ggr om. Nu är han så desperat att han helt enkelt försöker starta om tråden!
  • Nerfherder

Formateringen blev åt skogen i förra inlägget, ber om ursäkt för det. Kortfattat igen:

Nerfherder skrev 2014-11-02 14:17:21 följande:

Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:29:30 följande:
    Men du erkänner alltså att du inte visste detta förut?
    Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade... :sad44:                        
    Lägg till kommentar
    Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade... :sad44:
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:44:13 följande:
    Gudasänd skrev 2014-11-02 14:40:00 följande:

Nu gör alltså fjanten allt för att undvika att erkänna att han har erkänt att han är en lögnare som hittar på saker efterhand. Men det visste vi ju redan. Fegt, oärligt. Desperat. Fjanten har fått sin världsbild rubbad, och är numera ägd!
  • Nerfherder

Fjanten är den mest lögnaktiga person jag har haft att göra med. Går tråden inte som han vill, då ändrar han antingen i quotes, eller desperat postar gammalt material som nytt. Allt för att dölja hur förnedrad han blev.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:49:19 följande:
    .
    Men det är ju DU som påstår att dessa massiva feta chemtrailstrimmor alltid har funnits på himlen, så upp till bevis nu !!!

Du fick i uppgift att ge oss bilder från före 1996 (bilderna från 1943 är manipulerade) på himlar som liknar de nedanstående.

Har du fortfarande inte hittat nåt? :boxing::boxing::boxing:Känns det inte genant och pinsamt att du inte klarar av att hitta en endaste bild på dessa massiva chemtrailstrimmor från innan 1996, då man systematiskt började chemtraila oss...

.

.

.
    Kära läsare, i och med att Nerfherder inte har lyckats visa oss en endaste bild från före 1996, som liknar ovanstående (ej inräknat den manipulerade krigsbilden från 1943), så inser ni nu säkert att han, precis som ulfsas, inte har någonting på fötterna... :yes::yes::yes:
    Hej igen gudasänd, bra försök att bli av med mig :D Verkar som att moderatorerna lyssnade på mina argument, för jag är snabbare tillbaks än beräknat. Du, du kan inte acceptera ett nederlag eller hur? När jag visar dig chemtrails från 1943 då accepterar du helt sonika inte den, utan hittar på att bomblan minsann alltid har släppt chemtrails. Mmm tjenare, bombplan släpper bomber, men det visste du säkert inte heller. Chemtrails var ju inte ens uppfunnit 1943. Manipulerade bilder? Hur långt ska du ta dina galenskaper? Acceptera förnedringen nu och sluta skriv om chemtrails som du lovade.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-08 22:41:21 följande:

Bombplan alltid dumpat Chemtrails?

Källa, tack!

Sedan så har vi ju kommit fram till att din bild var manipulerad... Pinsamt !!!

Ska jag kopiera dina egna inlägg där du erkände att du inte visste att det var manipulerat? Alltså att du bara hittar på?
  • Nerfherder
    Nerfherder skrev 2014-11-03 07:13:33 följande:

Formateringen blev åt skogen i förra inlägget, ber om ursäkt för det. Kortfattat igen:

Lägg till kommentar
    Avbryt
    Lägg till kommentar
    Avbryt
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:44:13 följande:

Nu gör alltså fjanten allt för att undvika att erkänna att han har erkänt att han är en lögnare som hittar på saker efterhand. Men det visste vi ju redan. Fegt, oärligt. Desperat. Fjanten har fått sin världsbild rubbad, och är numera ägd!
    Har jag alltså blivit uppgraderad från flashbackmoderator till desinformatör nu? Var det skönt att vara avstängd?
  • Nerfherder
    ulfsas skrev 2014-11-11 11:00:09 följande:

Just landat efter fem dagars intensivt chemtrailande.

Speciellt mycket släppte vi över huset där Gudasänd bor.

Han bör vara närmast självlysande nu.

????

Nä, han tar säkert en massa kollodialt silver, det ska tydligen motverka effekten av chemtrails..
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!