Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Digestive skrev 2015-10-29 19:54:30 följande:
    Vad pekar på att detta just chemtrails har orsakat dessa halter och inte föroreningar som får ämnen i jordskorpan att nå atmosfären?

Vi har ju känt till den orsaken till atmosfäriska föroreningar väldigt länge samt hur samma sorts föroreningar även får marken att innehålla onaturligt höga halter utav diverse metaller och ämnen - försurningar.

Jag kan nämligen inte se hur försurningen skulle ha dämpats på något vis, tvärt om så pekar det mesta på att vi släpper ut allt mer försurande ämnen i miljön än tidigare.

Bara undrar. Gå i frid.
    Kan du ge oss förslag på föroreningar som skulle få aluminiumet i jordskorpan att nå atmosfären och orsaka massdöden av bin under de senaste åren...??? :boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Digestive skrev 2015-10-29 19:59:45 följande:
    Aluminium är även den metall som det finns mest utav i jordskorpan och då även den metall som oftast löses upp till mindre partiklar (som följer med grundvattnet och som sedan dunstar upp i atmosfären, för att sedan hamna på markytan med regnet).

Så jag undrar ju vilken hänsyn det har tagits till denna miljöförstörande process, när du gör dina utlåtanden.

Oavsett vilket så bör ju problemet tas på allvar. Har dock svårt att se hur flygplan överhuvudtaget skulle kunna konkurrera med industrivärldens samlade utsläpp, när det handlar om höga aluminiumhalter i atmosfär (som på markytan).

Gå i frid.
    .
    DET ÄR MILITÄRA NATO-PLAN SOM CHEMTRAILAR - HUVUDBESTÅNDSDELEN ÄR ALUMINIUM !!!
  • Gudasänd

.
    Forskare i Massachusetts School of Law:

Bevis för att NATO avsiktligt chemtrailar oss:

Precis vad jag alltid har hävdat! :yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd

.
    Visselblåsaren Kristen Meghan, med mycket nära insyn i chemtrailandet, avslöjar det offentligt, riskerar sitt liv:

:w000t::w000t::w000t:

• Gudasänd
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

ATTENTION KLIMATSKEPTIKER:

Tycker ni inte det är skumt med så extremt varmt väder i november?

Tycker ni inte det är skumt med så extremt få soltimmar i november?

Tycker ni inte det är skumt med dis och dimma nästan hela dagarna och att växthuseffekten och den globala uppvärmningen ständigt ökar (blir så av extremt chemtrailande)?

Värmerekorden för oktober-november slås år efter år, och just oktober-november verkar vara chemtrailarnas (NATO som chemtrailar oss) favoritmånader att chemtraila oss, för då misstänker folk chemtrailandet som minst, då de avfärdar det med att det är naturligt med dis och dimma dessa månader...

NATO CHEMTRAILAR OSS SOM INTENSIVAST UNDER OKTOBER-NOVEMBER !!!
    .
    Soltimmarna blir färre och färre under oktober-november år efter år. Kommer ni ihåg förra året då vi bara hade 2-3 soltimmar sammanlagt i södra och mellersta Sverige under dessa månader...
    .
    NÄR JAG VAR UNG SÅ VAR DET ALDRIG SÅ HÄR EXTREMT VARMT OCH SOLFATTIGT UNDER OKTOBER-NOVEMBER !!!
    .
    Vad har ni till ert försvar chemtrail-förnekande klimatskeptiker?
  • Gudasänd

.
    Ecuadors president Rafael Correa:

"INGA CHEMTRAILS I MITT LAND!"

• Gudasänd
    BILDSERIE PÅ HUR CHEMTRAILS SPRIDS OCH TÄCKER VÅRA HIMLAR:

:sad44::sad44::sad44::sad44::sad44:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!