HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Du sjunker så lågt att tro att stratoccumulus moln är "chemitrails".
STRATOCUMULUS - MOLN (BILDEN) ÄR INTE CHEMTRAILS !!!
HAR ALDRIG PÅSTÅTT DET !!!
.
.
.
DÄREMOT PÅSTOD DU ATT DETTA ÄR STRATOCUMULUS - MOLN...
NEJ, DETTA ÄR HAARP:ade CHEMTRAILS - MOLN !!!
.
SLUTA FÖRNEDRA DIG SJÄLV !!!
.
Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.
Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker ?konspirationsteorier? om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.
Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.
linkis.com/newsvoice.se/categor/9tZsu