Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    Ungefär som att säga:

Jag tror inte på gravitationen, så det spelar ju ingen roll då, jag kan ändå slänga mig ut från Eiffeltornet, jag kommer ändå klara mig...

IDIOTI !!!

• Gudasänd

.

.

OBS !!!  OBS !!!  OBS!!!  OBS !!!  OBS !!!

NU NÄR INDUSTRISEMESTERN ÄR ÖVER, SÅ ÄR DESSA PSYKOPATER I FULL GÅNG IGEN !!!

HÖRDE ATT STOCKHOLMS LÄN JUST NU CHEMTRAILAS UTAV BARA HELVETE !

:w000t::w000t::w000t::w000t::w000t::w000t::w000t:

• Gudasänd

Forskaren Dane Wigington ger här de fysiska förutsättningarna för att kondensstrimmor överhuvudtaget ska kunna bildas. Det krävs BÅDE en temperatur på minus 40 grader OCH en luftfuktighet på 70 %.

Till saken hör att luftfuktigheten ovanför 5 km höjd brukar ligga på endast 10-15 %, medan temperaturen under 5 km väldigt sällan understiger minus 40 grader, varför kondensstrimmor i praktiken är non existent.

Strimmorna och strecken vi ser efter de sprayande planen (som inte syns på flygradarn) är alltså chemtrails, speciellt med tanke på att moderna flygmotorer inte avger några som helst strimmor:

:boxing::boxing::boxing:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2015-08-09 16:12:55 följande:

Lustigt Gudasänd att mina CFM56-7 nära nog dagligen producerar contrails. Detta trots noll chems och så är de moderna turbofanmotorer av high by-passtyp.

.Kan du inte dra den där om Rödluvan och Vargen också¨... :lol::whoco5::lol:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-08-10 16:18:46 följande:
    Hahaha... säger den som på fullt allvar trodde att han fått herpes av chemtrails
    Var fick du herpes ifrån?

Jag sa att efter den massiva chemtrailbesprutningen i Stockholm, så fick jag värk i hela kroppen, halsont och sår på läppen, som jag aldrig annars haft. Det var den dagen som massor av folk uppmärksammade FYRA (4) chemtrailplan som chemtrailade i bredd genom Stockholm och Uppsala...  :w000t::w000t::w000t:
  • Gudasänd

.
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Enligt SMHI:s väderprognoser (anpassas efter chemtrailandet) så kommer det vara helt chemtrailfritt i Sverige i åtminstone 3 dagar framåt !!!

FANTASTISKT, CHEMTRAILARNA GÖR UPPEHÅLL I NÅGRA DAGAR !!! Solig

• Gudasänd

.
    Normalt sätter chemtrailandet igång alltid kring 10-11 på förmiddagagarna, därför som vi så otroligt sällan längre har hela dagar med soligt väder, men nu tar de paus i åtminstone 3 dagar vad det verkar, så njut av det chemtrailfria vädret kära vänner!

• Gudasänd
    .
    ENLIGT SMHI - HIMLEN SKULLE HA VARIT KLARBLÅ I STOCKHOLM HELA DAGEN !!!

ENLIGT RAPPORTER - STOCKHOLM CHEMTRAILADES HÅRT, TRAILSEN BREDDADES OCH ORSAKADE ÄNNU EN DAG MED VIDRIGT CHEM-DIS !!!

.
    Lystring alla Stockholmare:

Enligt SMHI så ska det vara helt MOLNFRITT i hela STOCKHOLMS LÄN de närmaste två dagarna, fredag och lördag.

Håll utkik efter chemtrailande plan (både korta och långa strimmor är chemtrails), för den enda möjligheten till att himlen inte kommer hållas klarblå, är ännu en dag av detta vidriga chemtrailande, detta folkmord som pågår mitt framför våra ögon !!!

Rapportera era iakttagelser här i denna tråd, tack!
  • Gudasänd

.
    KONDENSTROLLEN HAR FORTFARANDE INTE SVARAT PÅ FRÅGAN VARFÖR INGA SOM HELST STRIMMOR FRÅN FLYGPLAN SYNTES PÅ HIMLEN IGÅR ?

GIVETVIS FÖR ATT NATOS CHEM-PLAN HAR UPPEHÅLL !!!

BARA ATT KOLLA PÅ SMHI:s VÄDERKARTOR - IDEL SOLAR !!!

Hur svårt kan det vara?

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!