Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    Informativ, chockerande video kring chemtrails, som dumpas dygnet runt över det svenska luftrummet:

.
    :rant::rant::rant:

.

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-28 10:40:07 följande:
    Varför länkar du aldrig till objektiva källor?
    Ge oss då något exempel på en objektiv källa, som du skulle godta, tack!
  • Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-09-28 11:51:43 följande:

Det här kanske blir ett uppvaknande för dig.

En foliehatt är en pejorativ benämning på en person som anammar, sprider och tror på diverse konspirationsteorier.[1] Obefintlig eller bristande källkritik är utmärkande drag.

Här får du 33 konspirationsteorier som visat sig vara sanna, konspirationsfakta - Chemtrails blir numero 34:

www.infowars.com/33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-what-every-person-should-know/
    .

Konspirationsrealist !!!  :yes::yes::yes:

.
  • Gudasänd
    Joce82 skrev 2014-09-28 12:03:24 följande:

Ett bevis vore om ett klipp på en pilot som smygfilmade när de tankar chems!

Tror du att trollen och desinformatörerena här skulle godta ett sånt klipp som bevis för chemtrails?

1. De skulle kunna påstå att det inte innehöll chems.

2. De skulle kunna påstå att det var trickfilmat.

3. De skulle kunna påstå att det var ett practical joke.

4. De skulle kunna påstå att det inte finns bevis för att vederbörande är pilot.

5. De skulle kunna påstå att det hela är ett konstprojekt.

6. De skulle kunna påstå att de inte godtar klippet för att du inte är trovärdig.

7. De skulle kunna påstå att filmklipp inte utgör bevis för någonting.

Du kommer aldrig, jag säger ALDRIG, kunna övertyga ett troll eller en  desinformatör med någonting, som de bestämt sig för inte är sant!
  • Gudasänd
    Zadre skrev 2014-09-28 12:32:14 följande:

Nu har jag lite tid att döda innan jag ska på lägenhetsvisning så tittade på ett par videos. Blandannat den ultimata bevisvideon. Som inte bevisar ett skit. Min lekmannabedömning när piloten "stänger av" chemsen säger att planet flög in i en ficka med andra luftegenskaper, såsom annan luftfuktighet och så när spåret "stängdes av".

.
    Det var ju precis detta argument som filmmakaren dödade, se klippet en gång till:

Sedan, förklarar UFO:na (inte flygande tefat) i slutet av klippet som kommer ut från dessa chemtrails:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-28 13:03:27 följande:

Gudasänd, vad har du för kunskaper och erfarenheter av och inom flygindustrin

.
    För mig räcker det att det finns piloter som är av en totalt annan åsikt än du, exempelvis dessa som ger sina starka vittnesmål i Shasta County:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-28 13:24:51 följande:

Gudasänd: är du inte tillräckligt förnedrad nu?

.
    Denna tidigare FBI-chef förnedrar er förnekare än mer:

• Gudasänd

.
    Måste vara ett stort problem för SMHI att lyckas med sina väderprognoser nuförtiden, när man har så otroligt mycket Chemtrails att ta i beaktande... Skrattande

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-28 14:54:46 följande:
    Snälla du säg att du inte har missat och förstå vad en objektiv källa är?
    Jag bad dig att ge oss åtminstone ett exempel på någon källa som du anser vara objektiv - när kommer den?  :rolleyes:    :whistle:  :rolleyes:  
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!