Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    Jag kommer inte mata trollen nåt mer, för hela deras liv går ut på att få uppmärksamhet, förutan vilken de känner sig betydelselösa...

• Gudasänd

.

Det här ser förmodligen helt normalt ut för trollen...
  • Gudasänd

.
    Desinformatörerna i tråden hade säkert velat att jag lämnar tråden, när det enda jag gör är att inte mata dem genom att citera deras trams...

• Gudasänd

.
    SUVERÄNT BRA CHEMTRAILS-PRESENTATION AV VÄRLDSLEDANDE FORSKAREN DANE WIGINGTON:

FÖRNEKARHATTARNAS MARDRÖM...  
    :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd

.
    Vissa av förnekarhattarna kallar Dane Wigington för outbildad, detta TROTS att alla hans seminarier och föreläsningar kring Chemtrails får toppbetyg, detta TROTS att han har en miljonpublik på sin Chemtrail-sajt Geoengineeringwatch.org, detta TROTS  att han visst har en gedigen utbildning kring solenergi och miljö:

Svåra tider för förnekarna nu... Skrattande

• Gudasänd

.

As a professional pilot, i fly all over the country.....several years ago, i became aware of this phenomenon...so i began to look for it...a while back, i began to see clouds that didn't look right...took some pics...but thought maybe my imagination at work...been flying for over 30 years...still not positive what i was looking at....until now...now i am sure...i see what's on this vid...no one wants to appear foolish...but this is what i see more and more... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd

.

HÄR SER VI EXEMPEL PÅ CHEMTRAILANDE FRAM OCH TILLBAKA...
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!