HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
.
Jag kommer inte mata trollen nåt mer, för hela deras liv går ut på att få uppmärksamhet, förutan vilken de känner sig betydelselösa...
.
Jag kommer inte mata trollen nåt mer, för hela deras liv går ut på att få uppmärksamhet, förutan vilken de känner sig betydelselösa...
.
Desinformatörerna i tråden hade säkert velat att jag lämnar tråden, när det enda jag gör är att inte mata dem genom att citera deras trams...
.
SUVERÄNT BRA CHEMTRAILS-PRESENTATION AV VÄRLDSLEDANDE FORSKAREN DANE WIGINGTON:
FÖRNEKARHATTARNAS MARDRÖM...
.
Vissa av förnekarhattarna kallar Dane Wigington för outbildad, detta TROTS att alla hans seminarier och föreläsningar kring Chemtrails får toppbetyg, detta TROTS att han har en miljonpublik på sin Chemtrail-sajt Geoengineeringwatch.org, detta TROTS att han visst har en gedigen utbildning kring solenergi och miljö:
Svåra tider för förnekarna nu...
.
YOUTUBE HAR CENSURERAT DANE WIGINGTON:
www.zengardner.com/censored-dane-wigington-geoengineering-interview-pulled-from-youtube/
VARFÖR, OM HAN NU INTE HAR NÅGOT PÅ FÖTTERNA...
.
As a professional pilot, i fly all over the country.....several years ago, i became aware of this phenomenon...so i began to look for it...a while back, i began to see clouds that didn't look right...took some pics...but thought maybe my imagination at work...been flying for over 30 years...still not positive what i was looking at....until now...now i am sure...i see what's on this vid...no one wants to appear foolish...but this is what i see more and more...