Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

ulfsas skrev 2015-05-17 12:16:16 följande:
    Det var 4 Sk60. Små jetplan som kunde spruta rök när Team 60 fanns. några sk chems sprutas inte.

.
    Ser man på - "Ipse Dixit" är tillbaka för att försöka förvilla den ovetande svenska massan... Herre min Skapare säger jag bara...

:whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd
    FDFMGA skrev 2015-05-17 17:35:09 följande:
    Vilka hemska massutrotningsanfallSpöke

Hur skyddar du dig? Folien i hatten får väl inte vara av aluminium.

Har du tänkt på att om man drar en kondom av modell större över ett huvud av modell mindre så får man en plastfilm som inte bara skyddar mot chemtrails utan också mot herpesvirus som kan ge läppblåsor.

www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Herpes-i-munnen/
    .
    DÅ VAR DET HERPES-VIRUS DESSA SATANS CHEMTRAILPLAN DUMPADE? :rant::rant::rant:
  • Gudasänd

..

HÄR SER NI TVÅ CHEMTRAILPLAN:

ENA CHEMTRAILAR PERSISTENT CHEMTRAILS - ANDRA CHEMTRAILAR  NON-PERSISTENT CHEMTRAILS
  • Gudasänd
    lifebringr skrev 2015-05-18 09:45:54 följande:
    Det var inte ifrån luften du fick herpes. Jag skulle rekommendera att du beställer en tid på närmaste vårdcentral.
    .
    När jag förklarade situationen för min doktor, korrelationen mellan det intensiva chemtrailandet och blåsans uppenbarelse dagen efter, så instämde han... :yes::yes::yes:
  • Gudasänd

.

FORTFARANDE INGET SVAR FRÅN FÖRNEKARNA - HUR FÖRKLARAR DE SJU (7) STRIMMOR, FRÅN TVÅ (2) MOTORER ???

:evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2015-05-19 14:02:10 följande:
    Kondens ifrån turbulens.

Där har du ett svar.
    .
    Du förklarade inte hur din turbulens från 2 motorer, inte bara ger 7 strimmor, utan även att en av strimmorna kommer från längst bak på planet!

ALLA NI SOM FÖLJER TRÅDEN:

Har ni inte förstått ännu att denne individ fabulerar, så förstår ni det nu, för alla ni andra ser ju helt uppenbart att dessa 7 strimmor inte kommer från motorerna...

• Gudasänd

CHEMTRAIL SCIENCE:

Here is an example of two chemtrailplanes chemtrailing together, where one is chemtrailing persistent chemtrails, and the other non-persistent chemtrails.

Most people have been misled to believe that the non-persistent ones are contrails, which they are not, they just serve different purposes.
    .

Rohininandana Das foto.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2015-05-19 15:28:31 följande:
    Jag sa aldrig turbulens ifrån motorer. Jag sa turbulens. Vilket även bildas runt alla ytor på planet som skär luft.
    .
    Men hur förklarar du turbulens med dessa 7 strimmor?

:lol:  :whoco5::lol:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2015-05-19 15:34:25 följande:
    Källa på det tack..
    .
    Källa?

VÅR SKAPARE HAR BEGÅVAT DIG MED 2 KORPGLUGGAR - ANVÄND DEM, FÖR GUDS SKULL !!! :whoco5::whoco5::whoco5:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!