Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-01 13:52:01 följande:

.

Kan du kanske också svara på hur det kommer sig att Flashback tillåter sina moderatorer att delta i debatterna som de själva modererar och vara partiska i ämnet?

.

Hur FAN ska jag veta det!

Jag har gjort det, problemet du har är att du konstant skiter i att läsa folks inlägg, så därför missade du den!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 14:47:12 följande:

För det första ljuger du helt uppenbarl, och för det andra så borde det inte vara svårt för dig att hitta bilder från före 90-talet, om det var sant det du påstår...

Hur mycket stryk tål du egentligen?

Stryk? Aha du menar de där fjantiga boxhandskarna du använder dig av. Hur ska du ha det, är de jag eller en anonimus som du tror är Kim?
  • Nerfherder
    Gert skrev 2014-11-01 15:13:13 följande:

Det där ser ut som ett tefat.

Åfan, kom du på det själv?
  • Nerfherder

Konstigt hörru! Att det finns så många bilder idag! Och inte alls så många från 80-talet... Vad kan det bero på hmmm. Det är självklart att molnet på min bild är från 80 talet. Såg du inte hur grynig den var. Alla gamla bilder är gryniga. Att det var ett flygplan som orsakade det är också självklart. Och dina bilder är bilder på högst vanliga KONDENSSTRIMMOR. Orsakade av högst normala flygplan som flyger på hög höjd. Gå en kurs i meterologi vettja.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 16:38:04 följande:
    .
    Spelar ingen som helst roll ifall det inte finns lika många bilder från 1980-talet, som från 2010-talet, för om det är sant att flygplan i alla tider har sprejat dessa feta chem-strimmor och streck, och att de är högst vanliga, då skulle det inte vara några som helst problem för dig att hitta bilder, foton, filmer etc, där man åtminstone kan få se en endaste bild liknande de jag postade...
    :boxing::boxing::boxing:
    .

Du lyckas alltså inte hitta en endaste bild med dessa massiva strimmor från 1980-talet?
    .
    How come? :evilgrin39:
    Det har jag inte sagt, gudafjanten. Läs mitt inlägg igen.
  • Nerfherder

Dina molnbilder är söta, gudafjanten. Anledningen till att det inte går att hitta moln från 80-talet på nätet är att ingen har orkat scanna in sådana bilder. Och när man söker på kondensstrimmor 80-tal så får man bara upp foliehattsidor.

• Nerfherder
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:00:35 följande:

Dina molnbilder är söta, gudafjanten. Anledningen till att det inte går att hitta moln från 80-talet på nätet är att ingen har orkat scanna in sådana bilder. Och när man söker på kondensstrimmor 80-tal så får man bara upp foliehattsidor.

Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 17:09:28 följande:
    Du ljuger ohämmat under falskt skydd av ipse dixit.

Ingen som tar ditt desinformations-missionerande på allvar längre... :no:
    Jo. Alla utom gudafjanten. Ska du inte anklaga ufsas för att vara moderator på Flashback också?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!