-
Och ändå så kan ni inte visa upp en endaste bok, författad innan 90-talet, som har med dessa chemtrail-moln !!!jlhm skrev 2014-09-26 06:00:04 följande:Det var nog en av de dummaste videor jag har sett, vad vet hon i videon om moln, bara för att hon inte har sett dem i verkligheten så betyder inte det att de inte finns eller har funnits i miljoner år. Vilken patetiska och okunniga personer hon och du är.
-
Då borde du kunna länka oss till en endaste bok, författad innan 90-talet, som ger exempel på dessa chemtrail-moln!Nerfherder skrev 2014-09-26 06:12:09 följande:
Gudasänd, de där molnen såg jag själv som liten på 80-talet många ggr.
-
.
HAARP:ade chemtrail-moln ska tilläggas! -
Seså, fram med bevis nu för att dessa chemtrail-moln beskrivs i litteraturen, innan man på 1990-talet började chemtraila oss, tack!Nerfherder skrev 2014-09-26 06:30:02 följande:
Ska JAG göra ditt jobb gudasänd???
-
.EnAnonumius skrev 2014-09-26 10:11:14 följande:Det är ju DU som hävdar att det finns.Gudasänd skrev 2014-09-26 06:18:57 följande:Då borde du kunna länka oss till en endaste bok, författad innan 90-talet, som ger exempel på dessa chemtrail-moln!
Då är det din sak att bevisa det med.
Nu är du så där jäkla fanatiskt (igen) och skall sitta och kräva att andra skall bevisa dina påståenden bara för att du inte kan lägga fram objektiva adekvata bevis utan sysslar med Name droping och "qoutmnining", och det kommer aldrig att bli bevis.
Det är DU som hävdar att det finns då är det din sak att slänga fram riktiga bevis med.
Du kan aldrig kräva att andra skall göra ditt jobb..
Vilket är väldigt vanligt att du till slut gör så när ingen köper dina "icke bevis" som du inbillar dig själv är bevis, och då börja kräva att andra skall bevisa DINA påståenden.
Det kommer aldrig att funka på det sättet. Det är du som hävdar du bevisar.
Det är du som hävdar att chemitrails finn då är det du som skall slänga fram bevisen med.
Inte som du gör nu sitter och desperat tramsar fram att andra skall slänga fram bevis för chemitrails.
FEL!
Det är NI som påstår att dessa typiska (väldigt skumma) chemtrail-moln funnits i alla tider, så då är det upp till ER att visa på något av dessa chemtrail-moln i den meteorologiska litteraturen, fram till 1980-talet !!!
. -
.
Som ni tydligen kan se så är ovanstående moln HAARP:ade, och mig veterligen fanns inte HAARP-installationerna exempelvis på 1800-talet... -
.EnAnonumius skrev 2014-09-26 12:03:55 följande:Nu slänger du in bilder på vanliga stratocumulus moln...
LÖGN, DIN DESINFORMATÖR !!!
Här är en bild på ett stratocumulus moln:
.
SLUTA TROLLA !!!
. -
.Nerfherder skrev 2014-09-26 19:21:12 följande:
CHEMTRAILS FINNS INTE!
JAG LOVAR !!!
Inse att slaget är förlorat nu!
. -
.
Unikt videoklipp - Militära KC-135 sprutar ut enorma mängder chemtrails, filmade från cockpit på civilt plan:
.
Kommentarsfältet:
"My dad was a crew chief on the KC-135R. I used to go hang out at the base with him growing up. As a teenager, I learned a lot about the airplane and spent plenty of time crawling around inside all of it, helping my dad fix things and just hanging out. That plane holds about 300,000-ish pounds (if memory serves, you might look it up) of fuel. There are I think 2 or 3 tanks in the fuselage and more in the wings. And if there was any plane suitable for such a mission, this one is it! I imagine it wouldn't be too hard to put something other than fuel in at least a couple of the tanks and route piping to spray nozzles near the engines or wind tips. These planes hold more liquid than any other plane we have I believe. So I can't prove the equipment is on the plane cause I never found any, but I can tell you, jet engines don't leave trails like that at any altitude. They can leave a condensation trail, but it doesn't linger in the sky all day long like this stuff does."
.
GAME OVER !!!
. -
Har du någonsin sett blodröda moln?jlhm skrev 2014-09-26 20:22:33 följande:Du är ju dummare än en död kackerlacka, det är moln du ser och inget annat.