Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-01-08 23:14:08 följande:

.
    MYCKET BRA, NY DOKUMENTÄR !!!

CHEMTRAILS - THE SECRET WAR:
    .

.

Knappast ny, den är gammal.
    Du har posta den  youtube klippet en gång tidigare. 
    Se dina egna inlägg #2177 , och #2180...

Precis som med dina andra youtubeklipp du spammar upp forumet med samma klipp om och om igen. Det kommer knappast att bli "ny dokumentär" bara för att du skriver detta efter tredje och fjärde etc spammande av samma klipp.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2015-01-09 14:52:15 följande:
    OTROLIGT !!!

Dokumentären publicerades på nätet den 21 december 2014 och redan den 23 december 2014 så postade jag om den här!

Det var alltså bara ynka 19 dagar sedan den publicerades, och därmed är det inget fel alls i att hävda att dokumentären är ny!

Och det häftigaste av allt, närmare 130 000 har sett dokumentären på knappt 3 veckor!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:KÄRA FAMILJELIVARE, GÖR SOM 130 000 ANDRA HAR GJORT, OFFRA 1 TIMME AV ERA LIV ÅT DENNA DOKUMENTÄR, NI KOMMER INTE ÅNGRA ER:
    .

.
    Och då är du självklart  tvungen att posta samma video igen för en fjärde gång.  Vad är dina problem?
    Lider du av något tvångsbehov av att spamma samma videosar om och om igen?

Att du sitter och upprepat spammar samma video/videosar om och om igen kommer aldrig att få mig att köpa konspirationer om chemitrails.

Jag tänker knappast sitt en timme på att lyssna på skitsnack och dravel och konspirationer bara för att du vill det.

Ja och du den är knappast "ny" när du har posta den tre gånger, ja just det fyra gånger. 
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2015-01-09 14:55:37 följande:
    .
    Bara troll, mytomaner och desinformatörer som kan påstå att följande två plan (ena ett chemtrailplan) inte skulle ha varit nära kollision:
    .

.

Fullständigt unikt videoklipp - Chemtrailplan på vippen att krocka med passagerarplan !!!
    Ehh nej.. Jag sysslar med fotografering själv..

Den är filmad från marknivå och det kan ge felaktiga avståndsbedömningar när man skall kolla på höga höjder som ett par tusen meter..  Bara för att något "ser ut att vara på kollisionskurs" så betyder det knappast att det är så i verkligheten när man är flera tusen meter från objekten.

Så nej hur mycket du gapar och skriker och kallar andra för mytomaner så kommer det aldrig att bli fakta bara för att du väljer att upprepa den lögnen.
  • EnAnonumius
    lifebringr skrev 2015-01-09 15:29:13 följande:
    Det finns bara ett troll här i tråden och det trollet är väldigt ensam med sin åsikt. Kanske just eftersom det är ett troll.  

Och som alla vet.. Då det är fakta...

Det ultimata svaret är alltid...

trumvirvel *barabam barmraba drum dich*

• EnAnonumius
    puss skrev 2015-01-10 14:00:56 följande:

du har ju inte fattat det här med vinklar och perspektiv.

kivirush skrev 2015-01-10 14:28:50 följande:
    Gudasänd och perspektiv går inte riktigt ihop.
    Gudasänd och perspektiv, är som två parallella linjer, ty de vill aldrig mötas.

• EnAnonumius
    Iarwain skrev 2015-01-09 10:10:04 följande:

Nya bevis på hur chemtrails blir till:

Eller så kanske Gudasänd kan lära sig lite om perspektiv och att allt kanske inte är som det ser ut att vara.

Men då är det ju bevisat.. Det är ju Gudasänd och andra foliehattar som står med en sprayburk och spraya fram dem, eller fjärtar för att skapa chemitrails, så de har något att skriva om sedan och sedan blir sura när folk synar deras bluff...

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2015-01-11 19:22:48 följande:
    .
    Du vet väl att dina kondensstrimmor inte ens kan uppstå på så pass låg höjd!?!

Busted! :boxing::boxing::boxing:
    Ehh nej.. Du har inte "avslöjat" något.. 

Det svaret du valde att "qoutmoini" var ett svar på ditt direkta ljug om två plan som var på kollisionskurs. 
    Inte på dina jävla lögner om chemitrails och på vilken höjd de bildas på.

Det hade du sätt om du valt att läsa i stället för att medveten och direkt  ljuga ihop vad man svara på och sedan använda det i som en självrättfärdigande ursäkt till att bevisa att du hellre använder fysiskt våld än att argumentera.

Så nej din direkta lögn du kommer med här kommer aldrig att bli sann bara för att du försöker använda fysiskt våld i kombination med din direkta lögn.

• EnAnonumius

Gudasänd skrev 2015-01-11 19:29:55 följande:
    .
    Hävdar även du (som desinformatörerna här) att detta plan flyger plant? (0:58-2:05)
    .

Gudasänd skrev 2015-01-11 19:35:36 följande:
    .
    Även DU hävdar att planet (0:58-2:05) flyger plant här, inte stigande?
    .

Märkligt att Gudasänd vägrar att begripa att man kan lägga två inlägg på samamm man skall använda samma videos.

Men han är väl mer intreserad av att spamma med samma videiosar i flera inlägg, och argumentera på en fjortis-nivå med sitt överdrivna bruk med smilisar.

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2015-01-12 22:51:54 följande:
    .
    VAD FÅR DIG ATT KOMMA FRAM TILL DEN ABSURDA SLUTSATSEN ATT DESSA TVÅ PLAN INTE ÄR PÅ KOLLISIONSKURS:
    .

.

:whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5:
    Jag har redan svarat på det.,. Inlägget du vald att sitta och göra en "qoutmining" på hade jag skrivit mycket mer.

Men DU valde, i stället att sitta och göra en "qoutmining" och sedan sitta och ljuga ihop om något att det inlägget hade handlade om "chemitrails".

Så jag har redan svart på detta. Så det spelar ingen roll att du gförsöker argumentera på en fjortisnivå (löjligt överdrivet bruk av smilisar) och gapar och skriker.

Det är knappast mina problem att du har behovet att sitta och spamma om samma videosar igen och igen. Svaret kommer knappast att bli annorlunda för den saken skull från mitt håll då du har redan fått svaret på den frågan från mig.

Frågan är varför är du så extremt verklighetsfrånvänd att du tror att upprepa samma sak om och om igen, ställa samma frågor om och om igen, fast du redan fått svaret på fårgorna, att du skall få "annorlunda svar".

• EnAnonumius
    Joce82 skrev 2015-01-13 09:20:50 följande:

Se på denna flera hundra år gamla målning! Är inte molnen avbildade i strimmor som aldrig existerat...

phphTR9WW46935.jpg

Inga mjuka fluffiga moln här inte

Och det syns tydligt att det är av asiatiskt ursprung med.

Om nu chemitrails finns, så är det ju bevisat här att det skapas av ryttaren när han faller av från elefanten. 

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!