Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-10-31 20:43:55 följande:
    Ingen som tar dina lögner på allvar längre...

:no::no::no:
    FEL! ALLA utom gudafjanten tror på det!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-31 20:46:07 följande:

.
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!
    .
    Massivt chemtrailande över Stockholm idag, även Frankrike, se här:
    .

.
    SJUKT VIDRIGT CHEMTRAILANDE...  :sad44::sad44::sad44::sad44::sad44:

Angående dina chemtrolls, var ser vi att det är filmat över Stockholm och även Frankrike? Finns inga landmärken eller något som visar var filmaren befinner sig. Snygga M O L N förresten.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-31 20:46:07 följande:

.
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!
    .
    Massivt chemtrailande över Stockholm idag, även Frankrike, se här:
    .

.
    SJUKT VIDRIGT CHEMTRAILANDE...  :sad44::sad44::sad44::sad44::sad44:

Angående dina chemtrolls, var ser vi att det är filmat över Stockholm och även Frankrike? Finns inga landmärken eller något som visar var filmaren befinner sig. Snygga M O L N förresten.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-31 23:38:29 följande:

Märks att du inte ens har brytt dig om att lyssna vad filmaren säger i klippet...

1. Filmat i sydvästra Frankrike.

2. Han säger att vi aldrig nånsin har sett bilder från 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-talet med såna massiva strimmor efter flygplan (som sedan breder ut sig och skapar dessa artificiella disiga chemmoln, ALDRIG !!!

3. Han säger att chemtrailningen går på högvarv i världen just nu, kan du sätta emot?

Han säger. Jag såg dessa moln som liten på 80-talet! Hur gammal är du, egentligen, gudafjanten?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 12:35:55 följande:
    Din lilla lögnare, Han säger: NEVER BEFORE !!!
    Ohh, hur gammal är du? Vilka droger går du på?

JAG ÄR INGEN LÖGNARE! JAG HAR SETT DESSA MOLN PÅ 80-TALET!

Bara för att en idiot inte har sett dessa moln förut betyder det inte att någon anna har gjort det.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 12:46:59 följande:

.
    Vad har hänt med EnAnonumius förresten? Ser att den diktatoriske moderatorn KimNeilJung av Flashback-ledningen har fortsatt förtroende att moderera konspirations-delforumet där, trots att han blivit pinsamt avslöjad här... men han kanske har blivit tillsagd av ledningen att ligga lågt här, för Flashbacks renommés skull...?  :skamsen::skamsen::skamsen:

Han har väl tröttnat på ditt eviga spammande. Vem ska du nu anklaga för att vara honom? Dig själv? Det skulle ifs vara rätt kul.
  • Nerfherder

[quote=74269132][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-11-01 13:02:07 följande:[/quote-nick].

Man har Chemtrail-besprutat sporadiskt (begränsade, riktade besprutningar) ända sedan 50-talet, folkexperiment etc, men momentum skedde först de sista åren på 90-talet, för att under 2010-talet fullkomligt ha nåt sjuka höjder - och ja, du ljuger medvetet om du påstår att dessa massiva strimmor från flygplan ägt rum redan på 80-talet, och som Youtube-användaren så korrekt säger: "Är det sant att det pågick, hur kommer det sig att ingen kan visa upp någon endaste ynka bild på detta?"

.

.

2 saker: sluta kalla mig för lögnare, och sluta med boxhandskarna!

Återigen HUR gammal är du?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:08:04 följande:

En knäpp på näsan snarare av admins på Flashback...

Intressant fenomen förresten att alltid när denne ökände KimNeilJung kommer på tal, så ska du genast försvara "honom"...  

Suck, kan du svara på min fråga någon gång. Nyss trodde ju du att det var jag som var den där kim, hur ska du ha det egentligen?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:19:21 följande:

Sucka istället hur det kommer sig att du inte kan visa upp för oss en endaste bild från 80-talet eller tidigare, med dessa massiva vidriga strimmor och streck från flygplan...?

Idiot, lägg av boxhandskarna! Svara på min fråga!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:33:15 följande:

Om du lyckas visa upp för oss en endaste ynka bild från före 90-talet, med dessa massiva, vidriga chem-strimmor och streck från flygplan (som nu är legio), så lovar jag på stående fot att både sluta boxa dig och svara på varenda dum fråga du kommer med...

Varför anser du att mina frågor är dumma? Jag har tidigare denna tråd visat dig bilder från 80-talet, men du sket i att ens titta på dem. Dig går det ju inte att lita på!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!