-
FEL! ALLA utom gudafjanten tror på det!Gudasänd skrev 2014-10-31 20:43:55 följande:Ingen som tar dina lögner på allvar längre...
-
Angående dina chemtrolls, var ser vi att det är filmat över Stockholm och även Frankrike? Finns inga landmärken eller något som visar var filmaren befinner sig. Snygga M O L N förresten.Gudasänd skrev 2014-10-31 20:46:07 följande:
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!
.
Massivt chemtrailande över Stockholm idag, även Frankrike, se här:
.
.
SJUKT VIDRIGT CHEMTRAILANDE...
-
Angående dina chemtrolls, var ser vi att det är filmat över Stockholm och även Frankrike? Finns inga landmärken eller något som visar var filmaren befinner sig. Snygga M O L N förresten.Gudasänd skrev 2014-10-31 20:46:07 följande:
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!
.
Massivt chemtrailande över Stockholm idag, även Frankrike, se här:
.
.
SJUKT VIDRIGT CHEMTRAILANDE...
-
Han säger. Jag såg dessa moln som liten på 80-talet! Hur gammal är du, egentligen, gudafjanten?Gudasänd skrev 2014-10-31 23:38:29 följande:
Märks att du inte ens har brytt dig om att lyssna vad filmaren säger i klippet...
1. Filmat i sydvästra Frankrike.
2. Han säger att vi aldrig nånsin har sett bilder från 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-talet med såna massiva strimmor efter flygplan (som sedan breder ut sig och skapar dessa artificiella disiga chemmoln, ALDRIG !!!
3. Han säger att chemtrailningen går på högvarv i världen just nu, kan du sätta emot?
-
Ohh, hur gammal är du? Vilka droger går du på?Gudasänd skrev 2014-11-01 12:35:55 följande:Din lilla lögnare, Han säger: NEVER BEFORE !!!
JAG ÄR INGEN LÖGNARE! JAG HAR SETT DESSA MOLN PÅ 80-TALET!
Bara för att en idiot inte har sett dessa moln förut betyder det inte att någon anna har gjort det. -
Han har väl tröttnat på ditt eviga spammande. Vem ska du nu anklaga för att vara honom? Dig själv? Det skulle ifs vara rätt kul.Gudasänd skrev 2014-11-01 12:46:59 följande:
.
Vad har hänt med EnAnonumius förresten? Ser att den diktatoriske moderatorn KimNeilJung av Flashback-ledningen har fortsatt förtroende att moderera konspirations-delforumet där, trots att han blivit pinsamt avslöjad här... men han kanske har blivit tillsagd av ledningen att ligga lågt här, för Flashbacks renommés skull...?
-
[quote=74269132][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-11-01 13:02:07 följande:[/quote-nick].
Man har Chemtrail-besprutat sporadiskt (begränsade, riktade besprutningar) ända sedan 50-talet, folkexperiment etc, men momentum skedde först de sista åren på 90-talet, för att under 2010-talet fullkomligt ha nåt sjuka höjder - och ja, du ljuger medvetet om du påstår att dessa massiva strimmor från flygplan ägt rum redan på 80-talet, och som Youtube-användaren så korrekt säger: "Är det sant att det pågick, hur kommer det sig att ingen kan visa upp någon endaste ynka bild på detta?"
.
.
2 saker: sluta kalla mig för lögnare, och sluta med boxhandskarna!
Återigen HUR gammal är du? -
Suck, kan du svara på min fråga någon gång. Nyss trodde ju du att det var jag som var den där kim, hur ska du ha det egentligen?Gudasänd skrev 2014-11-01 13:08:04 följande:
En knäpp på näsan snarare av admins på Flashback...
Intressant fenomen förresten att alltid när denne ökände KimNeilJung kommer på tal, så ska du genast försvara "honom"...
-
Idiot, lägg av boxhandskarna! Svara på min fråga!Gudasänd skrev 2014-11-01 13:19:21 följande:
Sucka istället hur det kommer sig att du inte kan visa upp för oss en endaste bild från 80-talet eller tidigare, med dessa massiva vidriga strimmor och streck från flygplan...?
-
Varför anser du att mina frågor är dumma? Jag har tidigare denna tråd visat dig bilder från 80-talet, men du sket i att ens titta på dem. Dig går det ju inte att lita på!Gudasänd skrev 2014-11-01 13:33:15 följande:
Om du lyckas visa upp för oss en endaste ynka bild från före 90-talet, med dessa massiva, vidriga chem-strimmor och streck från flygplan (som nu är legio), så lovar jag på stående fot att både sluta boxa dig och svara på varenda dum fråga du kommer med...