Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-25 02:05:28 följande:

Och en sak till:

Av 23 Bond-filmer, med sammanlagt 100-tals vyer av himlen världen över, så är det enda ni hittat ett enstaka chemtrail i en ynka film? Bevisar ju i så fall solklart faktumet att Chemtrails började sprutas över oss systematiskt först kring 1997...

Har bara tittat på diamantfeber nu. Tycker inte ens att Bond filmerna är bra. Och jag hittade contrails i första filmen jag såg.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 17:11:33 följande:

Och som den blåögde svensk du är, så sväljer du den "officiella informationen"...

Finns det någon annan information om det företaget? Kan du ge mig den? Annars är det bara spekulationer igen ä från din sida.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 18:08:22 följande:

.

Troll är överhuvudtaget inte intresserade av några svar, det enda de är ute efter är att förneka precis allt, så därför ska man inte mata dem...

.

Spelar ingen roll hur många svar jag ger dem, de är överhuvudtaget inte intresserade, de har en agenda!

.

Ungefär som på Flashbacks forum, där folk numera har gett upp att skriva nåt mer om Chemtrails, eftersom så fort någon tar upp nåt intressant kring Chemtrails, så är det 5-6 troll som börjar trolla och tramsa...

.

Don´t feed them!

En perfekt beskrivning av dig själv.

Men byt ut förneka till predika.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Haha. Fick nyss ett Mail om att jag diskuterade med mig själv. Behövde gå in och kolla vad jag skrev ^^

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Vilka är det som är jag. Nu har du bytt ifrån Nerfherder till lifebringr?

Har du tänk på att vi inte har i närheten av samma skriv sätt eller metoder att bemöta dig?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 20:10:58 följande:

.

Jag ställer denna öppna fråga till Familjeliv för debattklimatets skull, för det blir ju väldigt kontraproduktivt när vissa personer saboterar diskussionen genom att börja tala med sig själv...

Jag är helt för att de undersöker saken ^^
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 20:33:47 följande:

.

Titta bara på hur det ser ut på Flashback, där de häcklande trollen totalt tagit över Chemtrail-tråden, så att andra inte ids skriva nåt där...

Hur vet du vad som händer på Flashback? Du är ju blockad. Eller har du tagit upp mackan igen?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-25 20:33:47 följande:

.

Titta bara på hur det ser ut på Flashback, där de häcklande trollen totalt tagit över Chemtrail-tråden, så att andra inte ids skriva nåt där...

.

Här får ni ett exempel på chemtrail-snö, som på grund av kemikalierna i snön, inte smälter:

.

.

Absurt....

Tada!
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd. Har du aldrig funderat på att söka på "debunk" bakom alla dina teorier? Då skulle du gå se andra sidan av det.

Som din "fake snö".. En måste ju vara en idiot som går På det där. Såklart att fluffig snö inte ser ut att smälta när en eldar på den. Vattnet ackumulerar sig i luftfickorna. Nästa gång du tror att något är fake snö. Gör det till en hård boll och Elda. Så Kommer den att bete sig som du tror att snö gör. Dvs som is.

Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!