Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-10-27 19:27:47 följande:

Återigen, du far med lögner, ingenstans har faktumet att chemtrail-piloten glömde stänga av chemtrailsen innan landning motbevistas...

Du, lögnaren, det har skett många ggr i tråden. En riktig pilot har tom förklarat för dig!!!
  • Nerfherder

Hm mer aggro än förut, du verka ha vilat upp dig under din inlå frånvaro. Den är motbevisad, bara du som vägrar fatta!

• Nerfherder

Ja oja, extremt jobbigt. Väldigt jobbigt. Att sitta och motbevisa någon som inte ens kollar på sina egna länkar. Hur var det nu, var det gudryn schyman som twittrade om chemtrails,och vad sa den där eukommisionären egentligen. Mr noll koll.

• Nerfherder

Eftersom gudasänd vägrar sluta PMa mig så har jag inget val. Here goes:

Idag 21:55 Gudasänd Finns bara en riktigt verksam medicin för oss själar - Hare Krishna-mantrat...

Idag 21:54 Nerfherder Stick och brinn
    Idag 21:53 Gudasänd Jag förstår din jobbiga situation nu....
    Idag 21:53 Gudasänd Slaget är förlorat nu i och med "The Principle"...sanningen kommer att segra, går inte längre att tysta ner Geocentrismen... :)
    Idag 21:51 Nerfherder Hörru, ta lite mer medicin och gå och lägg dig.
    Idag 21:50 Gudasänd När ska du sluta trolla? Håll dig till Flashback och fortsätt censurera inlägg och trådar där, för här kommer du inte att lyckas tysta ner den heliga Geocentrismen... :)
    Idag 21:47 Nerfherder idiot, lägg ner, kryp tillbaks till psyksjukhuset med dig
    Idag 21:45 Gudasänd Du låter precis som EnAnonumius... samma person? hehe...
    Idag 21:42 Nerfherder Bar gärning? Du är verkligen desperat, sluta pm:a har jag sagt
    Idag 21:37 Gudasänd Tagen på bar gärning... :)
    Idag 20:28 Nerfherder För din upplysning: Efter att jag avslöjade KimNeilJung som EnAnonumius i ett antal inlägg i min Geocentrism-tråd här på Familjeliv, så började de inläggen att tas bort, och sen försvann tråden plötsligt hastigt och (o)lustigt... Flashback har tydligen mer makt än vad du tror... Du tror alltså att jag är Kim! Sluta PM:a mig, jag är inte nån av de.
    Idag 20:26 Gudasänd Försök inte låtsas som om du inte vet vem Kim är...
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:36:49 följande:

.

Hur kommer det sig att du plötsligt slutade publicera mina PM? Blev det lite för känsligt?

Hur kommer det sig att du plötsligt slutade pm:a mig? Rädd för att bli anmäld?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:43:25 följande:

Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius?

För att jag vill kunna svara på din trådar, naturligtivis. Du är verkligen desperat om du tror att du vinner nåt genom att hålla på så här.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:43:25 följande:
    Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius? Cool
    Be åtminstone om ursäkt innan du spammar vidare.
  • Nerfherder

Det var säkert därför hans tråd blev raderad på Flashback, anklagelser till höger och vänster.

• Nerfherder

Ful taktik gudasänd kör med, anklaga folk till höger och vänster. Funkar inte det, maila tills personen blur så arg att den blockar honom. Och kan således inte svara honom i trådar längre.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!