Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

ulfsas skrev 2014-09-24 21:47:25 följande:
    Kanske går dit. Kommer du dit G?
    Klart jag kommer på Global marsch against Chemtrails !!!

Nu på lördag 27 september, klockan 13-15, Mynttorget intill det Kungliga Slottet  !!!

Vi ses !!!  :thumbsup:
  • Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-24 23:42:56 följande:
    Borde man inte anmäla det där som förtal? Alltså, inte de som parodierar (för de är hyfsat tydliga med att det är en parodi), utan Gudasänd, som helt bortser från att det är parodi, och tillskriver den riktiga Gudrun Schyman citaten. De som bara följer gudasänd kommer ju tro på det....
    Jag har redan bett Gudrun Schyman om ursäkt både privat och offentligt att jag blev lurad av en fejk-Gudrun!

Men om ni så gärna vill, så kan ni ju försöka med en polisanmälan...
  • Gudasänd
    sharatec skrev 2014-09-25 01:44:24 följande:
    Men du... det måste du ju redan ha vetat. Du använde uppenbarligen medvetet ett fejkat konto för att få stöd för dina virriga idéer.
    Du pratar persilja!
  • Gudasänd
    sharatec skrev 2014-09-25 01:44:24 följande:
    Men du... det måste du ju redan ha vetat. Du använde uppenbarligen medvetet ett fejkat konto för att få stöd för dina virriga idéer.
    Tillhör möjligen även du något av trollen som huserar i den stora Chemtrail-trådenFlashback, som modereras av KimNeilJung?

www.flashback.org/t1718010

Hmm...  :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-24 22:29:48 följande:

Nu i natten skall jag ut och studera lite k-strimmor. De är riktigt vackra på natten, när månen lyser. Jag bor bara 37km från Landvetter Flygplats. Så jag har gott om flygtrafik, på låghöjd, över mitt bostadsområde.

Ledsen att behöva göra dig besviken, men k-strimmorna efter flygplan syns i regel bara ca 5 sekunder, sen är de i allmänhet väck!  :D

Däremot, råkar du få syn på ett chemtrail-plan (det ska finnas en hel del som besprutar kring Göteborg), så kan du se dess strimmor inte bara i flera timmar, utan även se dem sprida sig, men det är inget jag rekommenderar, med tanke på att dessa består av aluminium, barium, strontium, radioaktiva nanopartiklar etc... :eek:

37 km?
    Kan ju knappast längre vara låg höjd då... :no:

Vanliga k-strimmor, det är en sak, det har vi ju alla sett, men frågan är om du nånsin sett nåt plan chemtraila live, inte bara resultatet av deras chemmande...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-25 05:29:11 följande:
    Fan vad du spammar skit vi har redan sågat det där vid fotknölarna och så tar du upp det som om det vore fakta igen. Precis som det här med dina älskade chemtrails.
    Skitsnack!

Ge oss ett endaste inlägg som ska ha sågat detta, tack!

:boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-25 09:58:22 följande:
    Jaja jag VET att DU sitter och inbilar dig att det är chenmtrails.

Men du jag har större tilltro på piloten Ulfsas som deltar i denna tråden, än du med dina hitintills s.k "fakta" (konspirationsteorier) OCH dina länkar till andra konspirationsteorier.

Så ledsen att göra dig besviken men jag tror inte alls på dig och dina konspirationer. Då du har aldrig lämnatt en enda objektiv källa som stödjer dina utlåtande Utan du länkar till klipp på youtube och där kan man hitta mycket som stödjer den egna agendan man vill föra. 

Så läge du vägra att lämna äkta objektiva källor, (då snackar vi om källor som är oberoende av myndigheter, men ändå godkända av olika länder, som typ Greenpeas, WHO  etc etc).

Enskilda nötter på youtube som vägra att fatta hur det ser ut och funkar i stratosfären, precis som du också gör, som du länkar till är inte trovärdiga alls.
    .
    Att du har större tilltro till troll och desinformatörer än till folk som verkligen är insatta kring geoengineering-programmet, som exempelvis Maj Britt Theorin, gör mig allvarligt talat bekymrad över ditt mentala tillstånd...

Maj Britt Theorin (S) om Chemtrails och HAARP:

.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-25 12:47:44 följande:
    1) Planet från vänster ligger lägre och hitom planet från höger.
    2) nOlika luft,
    3) Ingen risk för krock
    4) Inga chemtrails.
    :no::no::no:

1) Endast ca 50 meter lägre.
    2) Samma luft.
    3) Stor risk för krock.
    4) Extrema chemtrails från planet från höger.

DU LEVER I FÖRNEKELSE, VILKET ÄR FULLSTÄNDIGT UPPENBART !!!

OVER AND OUT !!!

.

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-25 12:55:20 följande:
    Jag har tillverkat k-strimmor i dryga 25 år nu.
    .
    Himlen sprutades extremt mycket med chemtrails 16 november 2011.

Varför?

Man försökte bekämpa solutbrotten:

Minns du om du var med då och tillverkade dessa chemtrails?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!