HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Återigen, du far med lögner, ingenstans har faktumet att chemtrail-piloten glömde stänga av chemtrailsen innan landning motbevistas...
Återigen, du far med lögner, ingenstans har faktumet att chemtrail-piloten glömde stänga av chemtrailsen innan landning motbevistas...
Hm mer aggro än förut, du verka ha vilat upp dig under din inlå frånvaro. Den är motbevisad, bara du som vägrar fatta!
Ja oja, extremt jobbigt. Väldigt jobbigt. Att sitta och motbevisa någon som inte ens kollar på sina egna länkar. Hur var det nu, var det gudryn schyman som twittrade om chemtrails,och vad sa den där eukommisionären egentligen. Mr noll koll.
Det enda du har avslöjat är din egen desperation
Eftersom gudasänd vägrar sluta PMa mig så har jag inget val. Here goes:
Idag 21:55 Gudasänd Finns bara en riktigt verksam medicin för oss själar - Hare Krishna-mantrat...
.
Hur kommer det sig att du plötsligt slutade publicera mina PM? Blev det lite för känsligt?
Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius?
Det var säkert därför hans tråd blev raderad på Flashback, anklagelser till höger och vänster.
Ful taktik gudasänd kör med, anklaga folk till höger och vänster. Funkar inte det, maila tills personen blur så arg att den blockar honom. Och kan således inte svara honom i trådar längre.