Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

ulfsas skrev 2014-12-27 09:34:28 följande:
    Jag undrar sedan varför du åter lägger ut filmen på planet som landar i dimma?

Har du aldrig landat i dimma Gudasänd? Det har jag gjort 100-tals ggr.
    Oh måste bara lägga in denna denna underbara klassiker

Kanske inte landning i dimman men...

Hoppass att denna ger en viss uppmuntran ändå,  inte bara till Piloten "him self", men även andra..

">

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-27 11:47:18 följande:
    .
    Ditt förtroende är sedan länge totalt förbrukat, ipse dixit Ingen kan längre tro på ett endaste ord av alla flagranta lögner du kommer med...

Du VET att dessa plan chemtrailar (råder inga som helst tvivel kring detta), men detta är ditt jobb att förneka och blåneka det som pågår över våra huvuden...skämmes!
    Ha ha ha.. Vem fan snackar du för?

Vilka är dessa "inga" du referera till? Dig och dina loppor igen?

Den enda som saknar trovärdighet, d.v.s helt icke trovärdig är du Gudasänd då du aldrig debattera med dina egna ord, och sitter och fullkomligt spammar sönder tråden med icke trovärdiga youtube klipp. Och för att höja humorvärdet från din sida så sitter du och gapar och skriker åt folk att de skall vara källkritiska.  *lol*

• EnAnonumius

Fast skall man ta det hårdraget och fråga en en kemist, så är ju även dricksvatten ge "chemitrails" på marknivå som 10 000m höjd...

• EnAnonumius
    ulfsas skrev 2014-12-27 12:16:32 följande:
    Den är fortfarande kul.
    Kanske inte för Gudasänd som tror att även denna film släpper ut chemtrailsTomte.
    Verkligen..

Ha ha, den kommentaren gjorde min eftermiddag..Skål 

• EnAnonumius
    puss skrev 2014-12-27 13:46:21 följande:
    dricksvatten på golvet ger en hel PÖL med chemtrails
    Huvva hemsk tanke.. Cool
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-27 15:17:58 följande:
    .
    Klart att ni desinformatörer håller varann om ryggen, fullt naturligt!
    Det finns bara en styck desinformatör och det är Gudasänd..

Att du sedan sitter och gapar att andra kommer med lögner etc och gapar och skriker, stundoms i dina inlägg, kommer knappast att göra dig mer trovärdig..

Så den enda desinformatören är du. Om du vägra att h¨lla med så vet du att det kommer att klassas som en lögn.
  • EnAnonumius
    Meh01 skrev 2014-12-27 17:45:34 följande:

Tror faktiskt det är du som har skrivit alla underskrifterna, ett hyfsat jobb måste jag säga då du har letat reda på riktiga personer och sedan låtsas vara dom. Erkänn nu, nog är det du som har skrivit de flesta underskrifterna, Gudasänd?

Håller med.

För om nu det mot all förmodan inte skulle vara han själv som skrivits alla dessa namn så är det direkt lågbegåvat och direkt oförskämt av Gudasänd att sitta och klistra in dem som han gör. Han har fan ingen rätt att sitta och godtyckligt bruka andras namn efter hans egna godtycke bara för att de delar hans tro/åsikter. 

Vilket de flesta har fatta att han vägra ju också att skilja på  tro/åsikter och fakta. 

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-29 00:27:56 följande:

.
    Har ni börjat inse att slaget är förlorat?  Cool

Nej.. Varför sitter du och inbillar dig själv att det skulle vara så?
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-29 00:23:02 följande:
    .
    Flyger planet plant, eller stiger planet? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:Någon ny läsare som törs stiga fram?
    Ja planet flyger plant.. Hade det stigit så hade det synts på Kondensstrimman. 

Men du är väl den enda fjante som tror att om man viftar med en kamer till vänster och i bland höger i stället, och göra  inzoomningar och utzoomningar skulle vara ett bevis på att planet stiger så får det stå för dig själv. Men du kan knappast kräva att andra skall köpa dina inbillningar.

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-29 08:54:31 följande:
    .
    Så enligt dig så ser det ut som att chemtrailstrimman går horisontellt, 0:58-2:05:
    Tramsigt att sitta och lägg in samma video igen, när det var den videon som var i posten när jag svarade dig. 

Varför sitter du och spammar om samma video igen och igen och igen.  Och tror att en "fjortis-atrgumentationsteknik" till svar (du öser på med en massa smilisar) skall få mig att svara annorlunda? Glöm det...  Du har redan fått svar på den videon från mig i inlägg #2398.

Men du tar väl olika densitet på strimman som att det har med att göra att "piloten" sjunker/stiger i stället för att inse sanningen att planet flyger genom olika tätheter i luften på den altituden han befinner sig på.

Jag har sagt det förut i denna tråden, i inlägg #302, att jag bor 37km Landvetter flygplats.
    Jag kan tillägga att, dessa 37km handlar om om jag tar bilen den längsta vägen (ironisk nog tidsmässigt den snabbaste med) till Landvetter Flygplats. Skall jag ta den korta vägen så är det 33km (ironiskt nog tidsmässigt den långsammaste). Fågelvägen är det c:a 17km mellan mig och Landvetter. Och att min lägenhet jag bor i ligger på en altitud av c:a 152meter..

Jag ser dagligen flyg som kommer in för landning och "take off"
    I bland så få jag bevittna plan som få cirkulera ett extra varv innan den landar. Att plan får cirkulera ett extra varv i bland innan landning har med det kan vara problem på "landningsbanan"  så piloten får vänta med sin landning och då har de inget annat val än att cirkulera..

Jag har ser m.a.o plan som stiger och sjunker.
    Och det syns på kondensstrimman (om de kommer fram) med om man stiger/sjunker, eller om de svänger barbord/styrbord.
    Eller hur lufttätheten är på sträckan de flyger, de påverkar tätheten på kondensstrimman.

Om det finns felaktigheter i texten så ger jag två deltagare rätten att påtala detta.. Det är Flygkaptenen Ulfas och Fysikern Iarwain..

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!