Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

ulfsas skrev 2014-08-14 15:20:30 följande:

Kan tillägga för damen i ovanstående exempel att om man släpper ut aerosoler, mycket små partiklar, ungefär som hårspray så kommer de inte att falla rakt ner.
    Om man nu skulle släppa ut chems över Stockholm så skulle dessa driva med höjdvindarna som oftast ligger på 50-150 knop, 90-270km/h. Detta skulle då innebära att man i Moskva eller Tokyo pga utspädning kanske skulle få sig en liten molekyl eller så.

Har personligen flugit ett bra tag nu. Noll chems kan tilläggas.

Undrar var Gudasänd tagit vägen?

Han dyker nog upp om ett par veckor, som gubben i lådan.....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Och jag som var övertygad om att Gudasänd ansåg att förintelsen var en judisk konspiration.....

Blandar ihop med någon annan.....

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-09-14 20:30:19 följande:
    En dag då kondensstrimmor bildas så är alla de korsande strimmorna bara ett resultat från all den korsande trafik som numera är vanligt. Speciellt på stora flygplatser naturligtvis. 

Tänk om du hade kunnat se spår från alla bilar som kör i en mycket trafikerad korsning i rusningstrafik. Det hade snart blivit ett virrvarr av spår. Samma sak här. Fast inte så mycket att hetsa upp sig för. Normalt för oss piloter men kanske mystiskt för de oinsatta. Jag har talat/skrivit med ett antal chemsförespråkare. Oerhört lite kunskap om basala saker inom flyg fast de har gärna kommenterat. Blir tok när okunniga gör det.
    Det går att googla på, lite enkelt =P
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Aniiee
    lifebringr skrev 2014-09-15 17:37:12 följande:
    Han är nu på ett annat forum och skriver arga inlägg om varför den heliga flashbacktråden togs bort på FL.
    Var? Jag har tråkigt.....
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-09-15 18:49:14 följande:

Aniiee: har du verkligen så tråkigt?
    Skickar en kopp honungsmjölk.

Ja, jag håller på att föra över 3 TB data mellan hårddiskar via datorns interna HDD (bara ett fungerande usbuttag), så jag har urtråkigt. Solig

TYKaffe
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-09-15 20:17:39 följande:
    Ja då förstår jag dig. Som att se färg torka...
    Verkligen.....
  • Aniiee
    Biffus skrev 2014-09-19 20:49:29 följande:
    Filmer är inte bevis. Tror du det själv eller? Har du hört talas om redigering, trickfilmning..?
    Det har jag, det har jag!

Jag håller på att redigera Game of Thrones! Skitenkelt! Och Lord of the Rings! Jag ska döpa om skiten till "The actual history of Britain" och om 15 år kommer ALLA tro på det! Alla som INTE tror på det då kommer kalla alla upplysta för "foliehattar" och "konspirationsfanatiker", men de skrattar vi åt, så får de stå där med lång näsa när vi uppfinner tidsmaskinen och hoppar tillbaka då och upptäcker att alltihop var falskt... eh..... vänta..... va? Va nu?  Vad FAAAAN!

Jag lurade de allt!Solig OM femton är... in retrospect...
  • Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-21 04:09:16 följande:
    Detta säger du samtidigt som du sväljer filmerna kring "Månlandningen" med både hull och hår... Skrikandes
    Vi har fler bevis på månlandingen än filmer.

Men annars, så visst. Kubrick var en duktig filmmakare, så den filmen hade han säkert kunnat fixa.....
  • Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-22 03:09:38 följande:
    .
    Testar med länken en gång till:

www.youtube.com/watch&feature=iv&src_vid=a2g-qvloXns&v=b0hOiasRsrA

För övrigt så finns det inte ett endaste litet bevis för att vi skulle ha varit på månen under farfars teknologiskt primitiva tid... :no::no::no:Christer Fuglesang som vi blev så imponerade av, kom ju inte längre än 1/1000 av sträckan dit 6 bemannade färder påstås ha gjorts under farfars levnad...
    :lol::whoco5::lol:
    Farfar? Är du extremt ung eller har du bara dålig tidsuppfattning? Hur gammal var din farfar egentligen år 1969?

Och, jo, bevis finns det. I massor. Exempelvis så satte de upp en lrrr, som används än idag.

För övrigt använder vi hjulet också än i dag, trots att det också är en mycket primitiv teknologi. För att inte tala om hammare och städ, som är så primitivt att de flesta däggdjur använder sig av det, och anses vara det mest primitiva dual-verktygen någonsin.
  • Aniiee
    Tenshii skrev 2014-09-22 12:15:26 följande:
    Du kan väl i alla fall lägga några minuter på att läsa på om hur ett flygplan är konstruerat innan du börjar hitta på egna påståenden istället? Filmen du länkade är ungefär lika dum som att påstå att nipplarna för spolarvätska på en bil används för att skapa chemtrails. 
    Men... Gör de inte det? FAN, jag har blivit lurad.... Skrikandes
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!