Teresiat skrev 2014-09-08 16:01:33 följande:
Var hos bm idag på vanligt besök. Fick veta svar på mina blodprover. Inge HIV, klamydia, eller annat otäckt som man verkligen inte vill upptäcka nu av flera skäl :) bm lät mig se pyret på ultraljud!! :D jag frågade om vi kunde lyssna på hjärtljud trots att det är svårt att höra. Då flinade hon och sa att vi kan kolla via ultraljudsapparaten trots att hon egentligen inte får, hon hade den ändå påslagen efter ett tidigare besök :D blev obeskrivligt glad!! Det hade vi verkligen inte räknat med :D pyret har vuxit bra och hoppade och rörde sig. Så söt :) sjukt att man kan tycka att den är söt trots att man knappt ser något på den svartvita skärmen.
Så härligt med en extra titt! Vilken vecka är du i nu? Tyckte man såg så himla tydligt på din ul-bild, men den var ju några veckor senare än min där man just så pass kunde urskilja huvudet och kanske ett par fötter... = )
Jag skulle oxå vilja titte in en till gång innan rul, börjar känna mig lite nojig igen att hjärtat skulle ha slutat slå... Men hoppas att allt är bra! Tror det blir svårt att flirta till sig en till koll... = ) Och rul är ju inte sååå långt bort, blir i början av november för mig.
Skönt att alla prover såg bra ut! Skulle ju va liiiite jobbigt om det dök upp hiv eller nåt annat elände... = /
Är i slutet av min förkylning och går och småhostar mest hela tiden, och pga illamåendet (som egentligen inte är så farligt) får jag typ kväljningar varje gång jag hostar.... *suck*
Hur mår ni andra?