Gravid igen - gick det bättre andra gången?
Skarlsson: Välkommen hit! Är det din första graviditet eller har du oxå missfall i bagaget?
Teresiat: Har inte heller varit mer kissnödig på ett bra tag nu...Klämmer och känner på brösten hela tiden för att kolla att dom fortfarande är ömma... = ) Har blivit mindre, men blir mer när jag har BH på mig av nån anledning...
Kollar hela tiden på toapappret så att det inte är nå blod där... Helt galet så nojig man är!
Bella: Trist med magen! Men tar du nåt för att hålla igång den? Finns ju pulver t.ex som man tar varje dag för att få mer vätska i tarmen, tycker du skulle prova det så du slipper klyxa så mycket... Det är väl rätt vanligt att bli förstoppad av gravhormonerna, säkert därför det krånglar... Hoppas det blir bättre snart!
Kul med makens befordran! Inte helt fel med extra klirr i kassan!
Min man har sitt jobb 80 mil bort, så i nuläget veckopendlar han vilket är både kostsamt och slitsamt... Det är över två år sedan vi flyttade hem igen och han har fortfarande inte hittat nåt jobb här hemma... Hoppas verkligen det löser sig innan bebis ska komma, annars blir det tuffa tider....