Inlägg från: Anonym (Olycka är olycka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olycka är olycka)

Jag tappade mitt spädbarn!!!!!!

Aileen Allannah skrev 2014-07-22 00:53:45 följande:

Fast det är faktiskt inte okej att spädbarn ramlar i golvet. Det är ju ens jäkla jobb som förälder att se till att det inte händer, händer det ändå är det för att man brustit i sin föräldraroll.

Trots det så kan olyckor hända. Och nej det är aldrig okej, men det händer likväl. mänskliga faktorn kanske? Hände mig, den mest försiktiga och alärta mamman som bebis säkrat hemmet fullt ut långt innan. Ändå, trotts att jag för varje gång jag går ner för trä trappan med bebis är så försiktig med exakt varenda steg, med exakt var jag lägger ner foten, ändå fick jag glid på strumpjäveln och foten vek sig under mig. Jag klamrade fast bebisen på något sätt och fick bebisen över mig. TACK GODE GUD att jag inte tappade bebisen på väg ner. KAn inte ens tänka tanken.
  • Anonym (Olycka är olycka)
    todo nada skrev 2014-07-25 12:33:52 följande:

låta barnet trilla från skötbordet?

Ingen låter väl sitt barn trilla från ett skötbord, förlåt, men vilket korkat uttryck!

Har du ens läst trådstarten?

"Jag vet bara att jag skulle lägga ner honom i babysittern, men något hände (snubblade? Tappade balansen?) och han åkte ur mitt grepp, han slog i byrån och for i golvet"

TS snubblade ju skriver hon, så varför sitter du här och hackar?

Det var ju helt okej enligt dig.....

Du verkar vara en sådan person som tror lite för mycket om dig själv. Och tro mig, det kommer hoppa upp och bita dig i ändan en vacker dag eftersom du också bara är människa, och därmed mänsklig med alla felmarginaler det innebär. 

En olycka kan hända ALLA.

Svar på tråden Jag tappade mitt spädbarn!!!!!!