Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Se film med mig! (Filmklubb... typ...)

Haha, som komedi-älskare så säger jag "Ah, Austin Powers... Kan ettan och tvåan nästan utantill. AP1 var en av de första DVD:erna jag köpte faktiskt."
    De är bra, roliga. En av dem är trögare än de andra två, minns inte om det var tvåan eller trean dock. Sen kan man ju irritera sig på att vissa skämt återvinns, om man vill.

1 sett för urlänge sen, 2 ej sett, 3 ej sett, tror jag. inget intresse i dessa egentligen, alls.
    4 sett men minns inte annat än att den var tröööög som fan.
    5 inget intresse att se
    6 vad är det?
    7 neeeej. står inte ut med tråktecknat.
    8 ettan var väl okej, den var svart och lite skrämmande, in a good way...Ej sett tvåan
    9 minns inte, är det en 70tals/80tals B-rulle så kan jag ha sett den, typ saga?
    10 se 7

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Jag funderar lite om filmen streamas eller hur funkar det?

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Ugh....

Aniiee skrev 2014-07-30 02:02:11 följande:
    Idag har jag sett Goofy Movie och An Extremely goofy movie. Inte världens bästa filmer, Disney B-team, men tillräckligt hjärnslött i värmen. Den första får 6/10 och den andra 5/10 av mig. Och jag kan inte låta bli att älska den här låten, för den är så... cheesey

Klipper in trailers också, bara för att....

Key change, MOFO!

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Ändra till bra filmer istället...

Aniiee skrev 2014-07-31 03:31:07 följande:
    Well, you tried. Kudos! Jag kanske ska ändra till en lite mindre lista i veckan istället..... Vad tycker ni?
    Key change, MOFO!

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Sorry Aniiee men jag är nog finsmakare. (=kommer inte att se någon av de där.) Vill se Grand Budapest Hotel härnäst.

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Är gräsänka ikväll. Funderar på att se om The imaginarium of Doctor Parnassus alt. Det stora blå.

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Oooh, bitchy... Men jag antar att du har

Aniiee skrev 2014-08-04 17:47:13 följande:
    Kul för dig, men har inte med min tråd att göra......
    Key change, MOFO!

(.^_^.)
Svar på tråden Se film med mig! (Filmklubb... typ...)