Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!
Jag är på dag 7 i cykeln,
Har bestämt att köra en diet ett par veckor för att losa några kilo. Hoppas det ska hjälpa.
Jag är på dag 7 i cykeln,
Har bestämt att köra en diet ett par veckor för att losa några kilo. Hoppas det ska hjälpa.
Hej!
Jag har en CB monitor, idag är dag 8 i cykeln min monitor visade låg fertilitet.
Jag använder även CB digitala äl test och fick glad gubbe?! På dag 8? Visst min cykel är bara 26 dagar nu, men det kändes så tidigt.
Nu hotellfrukost med mina vänninor (Gud vad gammalt det där lät) sen en runda golf och i kväll ska vi rösta och ha valvaka här hemma. Önskar er alla en fin söndag :)
Stort grattis till Frida li!
Nu förstår jag ingenting, hade glad gubbe på äl testeten förra helgen, dag 8-9.
Idag dag 13 fick jag hög fertilitet med min monitor?
Ska testas med CB äl test i morgon igen? Kan man ha äl 2 gånger / månad?
Ursäkta att jag inte är så aktiv. Jag har inte orkat :(
Jag känner mig så ledsen och arg. Hör hela tiden om människor - det fingerade på första försöker. I veckan höll jag på att skrika i fikarummet ! Sluta tjata, alla kan inte få barn för i helvete ! En kollega kom med ett mottband. Jag trycker allt att stokke ser lite rund ut. Ska vi mäta?
Jag svarade, nej nej, jag är bara tjock, men tack för att du påpekade det ifall jag skulle missat att jag inte längre kan ha mina favvobyxor.
Tack söta ni, visst har vi en öppen och vänlig stämning på jobbet. Just den här medarbetaren är extremt speciell.
Just nu tjuter jag över att inte få ge mina föräldrar barnbarn. Och tänk om jag aldrig själv får bli mormor eller farmor!
Fy faan vad detta är jobbigt, jag orkar inte.
Det som är extra negativt är att jag och maken krockar, han är cool lugn och jag är som en stormvind. Idag fick jag för mig att allt är hans mammas fel. Hon utryckte sig klantigt och sa en gång att när vi hade varit tillsammans i 10 åt då fick vi skaffa barn !
Bara för att makens bror träffade sin fru när han var 15 och de fick barn vid 26-28 års ålder. Jag och maken träffades när jag var 21 och maken 24. Nu är jag 31 och han 34.
Lider med er som väntar på bim, med er som fått mens och med er som försökt länge :(
Allt är skit!
Igår sa samma kollega när vi satt i lunchrummet (dock bara vi två) att hon tyckte jag skulle gå hem och skaffa barn, då kunde jag vara hemma i 7 år för det hade hon varit.
Ja sa att jag var trött på mitt jobb :( och fick svaret, om jag var du skulle jag gå hem och skaffa barn !
En kund reagerade på att jag hade nytt efternamn och gratulerade till bröllopet och frågar ! Jaha är det barn på G?
Jag trodde jag skulle dö!
Stor kram !
Idag kom min mens också, jag bryter ihop :(
Hej ! Vi är många som har monitor här inne och positiva makar :)
Dag 5 i min cykel. Jag äter rosenrot och bidrottninggele på kvällarna.