• Stokke

Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!

Jag har en monitor, jag gillar den.

• Stokke

Jag har fått uvi och fått penomax utskrivit.
    Kommer ha äl i helgen.
    Hur hade ni gjort? Törs jag ta antibiotika ? Försämrar den fertiliteten?

• Stokke

Hej !
    5 dagar med antibiotika är slut.
    Har deppat över att jag bara haft låg fertilitet på monitorn. Idag är dag 14.
    Men i dag visade mitt digitala äl test glad gubbe och min monitor visade hög fertilitet :)

Efter dagens morgon promenad så han vi med en snabbis.

Jag väntar ca 20 min sen kissar jag efter sex.

• Stokke

Vad tror ni tjejer, dag 14 idag, glad gubbe på digitalt äl test i morse, min monitor sa dock hög fertilitet, inte Max.
    Är rädd att vi inte har fått till det tillräckligt mycket.
    Söndag och fredag och idag måndag motsvarar dag 6 och 11 och idag dag 14.

Har haft låg fertilitet ända fram till idag.
    Kommer bli morgonmys i morgon dag 15.

• Stokke

Nu är det bara för oss att hoppas. Hoppas och vänta på bim. Vill så jätte gärna!
    Försöker minska ner på kaffet på jobbet.

Har slutat med morgonkaffet när jag kommer vid 7:30-8:00. Väntar till 9:00 när vi fikar. Hoppar över 11:00 kaffet. Hoppar över kaffet efter lunchen (svårast) dricker en kopp vid 15:00.
    Dricker aldrig kaffe hemma på helgerna. Utan endast om jag är borta eller fikar ute.

• Stokke

Inga symtom här inte :( dag 20 i cykeln tror att rosenrot bidrottninggele har gjort min cykel längre. Fick äl på dag 14.
    Tror att jag kommer ha en cykel på 28 alt 30 dagar. Förra månaden var bara 26 dagar.
    Ska testa mig på äl + 10 så på onsdag 3/9 alt torsdag 4/9 testar jag :)
    Borde ha bim 9/9.

• Stokke

Jag gråter en skvätt, såg på fb att en gammal vän var gravid.
    Så avundsjuk just nu.
    Jag jobbar och sliter, min man lika så. Vi har jobbat oss upp på stegen.
    Hon och hennes kille har varit ihop en kort tid, bråkat massor, gjort slut, han har druckit för mycket, ingen av dem jobbar. Men ändå ska de få ett barn tillsammans.
    Hoppas ni förstår mig på rätt sätt.

• Stokke

Ledsen arg och besviken :(
    Fick min mens igår kväll. 25-26 dagars cykel igen. I morgon ringer jag via vår sjukvårdsförsäkring på jobbet och bokar en gyn tid samt en dietist.

Svar på tråden Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!