Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!
Sarah32 här, 32 år och sambon är 35 i år. Vi försöker få vårt första barn:)
Sarah32 här, 32 år och sambon är 35 i år. Vi försöker få vårt första barn:)
Vilket försök är ni inne på? Tredje försöket för mig nu...
Åh vad härligt med all entusiasm!:) Jag undrar också vad bidrottninggelen ska bidra med?? Nyfiken....
Jag börjar testa med CB digitala ÄL stickor imorn....någon som vet om msn kan testa på morgonen vid 6, eller ska det vara efter 10?
vart köper man bidrottninggele?
Jag har fått uvi och fått penomax utskrivit.
Kommer ha äl i helgen.
Hur hade ni gjort? Törs jag ta antibiotika ? Försämrar den fertiliteten?
Jag lyckades nog också "få till det", trots uvi;) Hade glad gubbe på min CB digital i lördags och hade sex igår (söndag). Äter min sista antibiotika idag, hoppas att det inte påverkar, men nu får jag iallafall känna att vi har försökt den här månaden och det känns ju alltid lite bättre:) Så nu är även jag inne i väntan på BIM....5/9 för mig. Hur ser det ut för er?
Alma84: kanske ett mycket tidigt missfall?
Alma 84: Jag förstår dig helt men har inga bra tips på hur man konkret hanterar det. Jag har varit tillsammans med min sambo i 3 år nu, men haar haft en stark barnlängtan inflera år nu. I juni förra året slutade jag med p-piller, men vi har inte försökt förrän i juni i år. Någonstans har jag nog hela året "hoppats" på att det ändå skulle ta och när vi väl börjjade försöka blev jag sjuk runt äl första gången, han vid äl andra gången och nu uvi för mig, det är såååå frustrerande! Min sambo tycker att vi ska ta det lugnt, "det kommer snart" säger han och jag känner mig nästan deppad och hysterisk emellan varven, vet ju att det kan påverka chansen att bli gravid:( Försöker att peppa mig, men gud vad det är svårt! Hur hanterar ni andra stressen???
Låter sunt:) Själv ska jag på semester till Spanien i BIM tider så jag försöker tänka att testar jag inte positivt får jag ju dricka lite sangria iallafall;) Långt ifrån vad jag önskar mest, men visst behöver man se små ljusstunder och fortsätta LEVA! Helt klart lite lättare nu när semestern är över iallafall och man har ett jobb som tar en del fokus:) Kram på er! Keep strong:)
Stokke: Hur känns det? Några grav.symptom?? Själv känner jagvinget särskilt, lite stickningar i nedre delen av mahen, men det kan ju vara vadsomhelst....bara vänta och se......