Vi som är 30 + och vill bli gravida nu!
Ja jag är ju glad för dem... Men orkar inte se fler personer sitta och smeka på sin mage just nu!! :)
Ja jag är ju glad för dem... Men orkar inte se fler personer sitta och smeka på sin mage just nu!! :)
Jag har ömma bröst (vanligt symtom för mig). Är på dag 25 i cykeln.. Brukar vara 32-36 dagar lång. Försöker att inte inbilla mig massa andra symtom som illamående.. Är ju lätt hänt :) hoppas lite extra denna månad då vi verkligen varit regelbundna med sex under tre veckors tid.
Ang att andra ska "hinna före"... Det stressar mig också. Svårt att inte snegla och undra om andra försöker. En del håller det ju hemligt men man är lite panikslagen över att de kanske snart annonserar ut de goda nyheterna!
Hej alla fina blivande mammor!
Jag är 36 år, har två barn sedan tidigare, yngsta 5 år. Nu har jag ett nytt förhållande. Nu försöker vi på mitt tredje och hand första. Bara 3:e försöket än så länge.
Jag hänger med er om det är ok? :)
Kan inte sluta hoppas att mina ömma bröst är ett tecken på något annat än mens. Men känns ju som det brukar... Har dock valt att inte säga något, inte ens diskuterat med min man. Tur att jag kan ventilera här istället. Dag 29 av 33-37. Kan ju testa men vill inte bli besviken. :(
Kul med alla nya!! Bara roligt med en aktiv tråd :) Jag är på dag 30.. BIM 33-37. Ömma bröst och illamående. Mycket likt tidigare mina "skengraviditeter". Stod och höll i ett test idag på Apoteket men vill inte kolla och bli besviken!
Fick just mens.. Tycker liksom att vi gjort allt "rätt" denna månad. Tänker som ni andra.. Ska det någonsin funka?
tjejer! jag har plussat nu i helgen. hade bim igår och vill berätta för hela världen. borde väl försöka hålla oss lite tycker Mr. men jag e inte orolig att jinxa det eller så. och skulle ju inte bli mindre ledsen om jag fick MF bara för att vi inte berättat för nån än. skönt o kunna berätta här iaf. mitt bästa stöd de senaste månaderna!
håller tummar och tår för att ni alla ska få plussa i höst!
//Frida-li
Sopan01
:(
Ledsen för din skull, vet hur ledsen jag blir varje gång den förbannade mensen kommer.
Jag tror också det blir vår tur någon gång. Man måste ha tro! Fast det går ju upp och ned...