Frida-li: jo, ha ha ... Jo, jag undrade själv över den delen, ska jag ligga kvar nu med benen i vädret nu? Min väninna som gjort insemination, hon lämnade britsen typ direkt efter. Fick inte heller några restriktioner gällande toalettbesök eller träning direkt efter. Så, jag har hoppat upp direkt och tom duschat efter!
Stokke: Dagarna efter (att ägget fäste?) började jag klaga på andfåddhet, vilket även kunde förklaras av värmen. Vem vet?
Men, en vecka efter, började ILLAMÅENDET. Jag är som regel åksjuk, och det känns som ren åksjuka av och till, inte på morgonen utan från förmiddagen till eftermiddagen. Jag har varje månad varit skendräktig, och lurat kroppen tidigare, så jag tänkte att även denna gång luras den ... Men, hur kan kroppen projicera åksjuka? Hade varit enklare med brösten?
Alla kroppar är väl unika? (Jmf. med andra trådar)
- Brösten var/är mini-ömma, som inför PMS, inget större med andra ord. De har inte heller ändrats i storlek. Kanske, eventuellt, känns något tyngre?
- Vet att några känner på tappen ... kollat färgen på snippan - ingen aning, inte kollat
- Vårtgårdarna har väl inte ändrats heller antar jag, inget jag har reflekterat över.
Utan för mig, kom illamåendet och att magen kändes konstigare än vanligt (tyngre? Svullen?). Den är annorlunda, det sticker till ibland, ömmar ibland över livmodern.